Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste forum gebruikers,

Gisteren een nieuwe htc sensation aangeschaft..
nu zit ik er al de hele dag mee te spelen om meldingen te krijgen bij facebook en twitter..
Hiervoor een iphone 3G gehad waar dit wel mogelijk was.

het is me gelukt om eenmelding bij facebook zover te krijgen tot een icoontje in de balk bovenaan.
voor twitter heb ik nog niks kunnen vinden.

Nu is mijn vraag aan jullie, is het mogelijk om geluids notificaties te krijgen bij bijvoorbeeld een vriendschapsverzoek op facebook of een mention op twitter.

Ik hoop dat jullie deze zorgen van mij af kunnen nemen.

Groetjes!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 11:46
In de Facebook-app kun je bij 'Instellingen' een toon kiezen bij 'Beltoon voor meldingen'. Ik neem aan dat je nu push-notificaties krijgt door het vernieuwingsinterval op 'Nooit' te zetten en Meldingen op 'Actief'?

Twitter-app gebruik ik helaas zelf niet, kan ik je niet bij helpen. Gebruik zelf Tweetdeck, is de nieuwe Twitter-app een reden om hier naar over te stappen..?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:34:
Beste forum gebruikers,

Gisteren een nieuwe htc sensation aangeschaft..
nu zit ik er al de hele dag mee te spelen om meldingen te krijgen bij facebook en twitter..
Hiervoor een iphone 3G gehad waar dit wel mogelijk was.

het is me gelukt om eenmelding bij facebook zover te krijgen tot een icoontje in de balk bovenaan.
voor twitter heb ik nog niks kunnen vinden.

Nu is mijn vraag aan jullie, is het mogelijk om geluids notificaties te krijgen bij bijvoorbeeld een vriendschapsverzoek op facebook of een mention op twitter.

Ik hoop dat jullie deze zorgen van mij af kunnen nemen.

Groetjes!
bij twitter: kijk in je accountinstellingen: daar datasynchronisatie aanszetten en lager staan de meldingsinstellingen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2