Probleem windows recoveren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede forumers,

Van een klant heb ik een Packard Bell laptop voor het oplossen van een SID probleem. Het zoontje van de klant heeft handmatig alle gebruikers mappen verwijderd. Dit heeft als gevolg dat Windows enkel nog in een tijdelijk gebruikers profiel kan starten.

Nu heeft Microsoft hier instructies voor om dit op te lossen middels het register en het wijzigen van *.bak bestanden etc.
Na dit te hebben uitgevoerd wil het notebook ook niet meer opstarten in een tijdelijk gebruikers profiel.

Om het kosten effectief te houden heb ik in overleg met de klant gekozen voor een data backup en recovery naar fabrieks instellingen.

Dit is niet zo'n schokkend werkje zou je denken. Echter loop ik nu tegen het probleem aan dat het notebook niet wil recoveren met de alt + F10 combinatie of andere combi's.

Omdat ik ook windows niet meer in kom, kan ik ook niet met de recovery software van Packard Bell gebruiken.

Heeft iemand tips om toch de recovery weer op gang te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor model laptop is het? Alle mogelijk combinaties geprobeerd? Neem aan dat je de Packard Bell website geraadpleegd hebt. Vraag anders de klant of deze nog recovery CDs heeft, probeer anders eens te booten via iets anders en daar alsnog proberen de user files te herstellen zou ik zeggen, al snap ik dat je met tijdgebrek zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Kijk met een linuxdisto of er nog een recoverypartitite op staat. Zet hiervan de flag op 'boot' en de notebook zou na een reboot nu de recovery opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reply's. Ik zal het even met Gparted proberen! Thnx voor de tip!