Minimaal aantal componenten, bediening via tablet

Pagina: 1
Acties:

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-02 09:10
Ik ben op zoek naar een stereo met de volgende eigenschappen:

- minimaal aantal componenten
- internet radio
- bediening via app op tablet
- 5.1 of hoger

Aangezien ik niet weet waarop ik moet zoeken heb ik nog geen merken/types gevonden om voor te leggen. hopelijk heeft iemand ervaring hiermee en komt met een goede suggestie.

Verwijderd

Heb je misschien ook al een budget in gedachten?

• Piet400
ik dacht aan +/- 1000 euro.

speakers e.d. heb ik al.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:30

rg-mohwa

Phoe Hé

zo moeilijk is dat toch niet ? onkyo kan dit maar wat heb je zelf al gevonden ?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:34

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Waar moet je op zoeken?

- internet radio
- netwerk aansluiting
- dlna

Maak eens een lijstje van modellen die hieraan voldoen met de plus- en minpunten en post die eens. Dan kunnen we daar eens naar kijken.

Wise enough to play the fool

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:00

DjVe

Hatsaflats!

Ik zou een leuke receiver (maakt niet zo veel uit welke) en een Apple TV2. De ATV2 jailbreaken en er XBMC op zetten, zodat je een heerlijk klein mediasysteempje hebt met airplay, youtube, internet radio en bergen mogelijkheden qua afspelen muziek en films. Koop daar een leuke Logitech Harmony remote bij (zodat je maar 1 afstandsbediening hebt) en je bent voor minder dan €1000 klaar (afhankelijk van welke receiver je haalt).

• Piet400
kan ik via een tablet dan ook alles aansturen ?

Ik wil graag met een app op een tablet (android/ios/..) m'n radio kunnen bedienen en lieftst ook films kunnen afspelen op tv en MP3-tjes op via de speakers afspelen. (soort van jukebox app om muziek vanaf een NAS af te spelen)

Verwijderd

Ja dat kan met bijvoorbeeld de XBMC app. Je moet hiervoor natuurlijk wel XBMC op de 'mediaplayer' hebben staan.

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-02 21:19
De nieuwe Pioneer receivers kan je via een iPad aansturen met de iControlAV2 app.

Edit: ik loop achter, er is ook een Android app.

[ Voor 24% gewijzigd door j-phone op 18-01-2012 09:10 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• Piet400
kijk, dat soort informatie zoek ik.

Ik ga eens kijken naar de XBMC app en de Pioneer receivers. mogelijk zijn er nog meer merken die dergelijke functionaliteit bieden.
Pagina: 1