Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen hoe ik een dubbel widget van het startscherm kan verwijderen. Dit heb ik er per ongeluk op de een of andere manier op gezet. Ik heb het tablet pas een paar dagen en ben alles nog aan het verkennen.
Groetjes Ton.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Op de widget "drukken" en inhouden. Vervolgens naar het prullenbakje slepen

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

om welk tablet gaat het, en kan je de widget niet ingedrukt houden en dan op wissen kliken?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Dat kan Google blijkbaar. Naar het schijnt op 27.000.000 verschillende manieren dus er zal er vast wel eentje werken.

Verwijderd

Topicstarter
Het is de nieuwe Asus EeePad Transformer Prime!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Wat zegt de handleiding?

Verwijderd

Switchie schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:15:
Op de widget "drukken" en inhouden. Vervolgens naar het prullenbakje slepen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik ben er inmiddels achter.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgende keer aub iets meer moeite doen voordat je een topic opent. Lees bv de handleiding, zoek eens wat met google, kijk of je Android-gebruikers-gidsen kunt vinden en ga zo maar door. Deze vraag had je zelf makkelijk kunnen beantwoorden, als je er maar even je best voor had gedaan.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik wist niet dat je kwaad was!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Moderators zijn altijd kwaad :( dan kunnen ze extra kracht zetten bij het plaatsen van die zware slotjes :Y

Overigens kan je onder Android echt heel veel dingen doen door het scherm "ingedrukt" te houden. Probeer maar eens uit op items in bv. een menu!

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1