CounterStrike :: Servertje :: bots

Pagina: 1
Acties:

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Oki, ik heb hier een simpel server-achtig gevalltje staan en die wil ik graag 24/7 counter-strike dedicated draaien. Alleen, wel met bots. Nu is het probleem zo, dat bij Realbot als ik er 5 of meer in doe dat het systeem dan tyfus traag gaat, zodra ik samen ben met al de andere bots haalt mijn dedicated maar 4 FPS ofzow. Dat was ook toen ik gewoon een server creatte op mijn gewone pc, en daar had ik geen last van met PODbot.

Maar, nu is het de vraag welke bot ik het beste kan gebruiken voor de Dedicated server, het liefst een beetje goed spelend ofzow...

Verwijderd

In het weekend run ik ook voor vrienden een server en die vul ik dan aan met PODBOD.
Deze bots zijn erg aan te raden!!!

ze campen zelfs

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:25

johnwoo

3S-GTE

Idd...
Ik gebruikte eerste ook RealBot, maar die zuigt enorm... Ze snappen niks van objectives, ze lopen gewoon maar een beetje rond. Om dan die domme AI te compenseren schieten ze ineens wel weer nauwkeurig... Dus: je loopt rond in de map, ga je ergens helemaal achteraf langs (waar een normaal mens nooit zou komen), en als je dan ergens een hoekje om loop schiet zo'n bot je met een handgun in één keer neer met een headshot. :(
Daarna heb ik een paar dagen AndroidBot gebruikt; die is al een stuk beter maar er zaten minder waypointfiles bij (en ik ben te lui om zelf te zoeken :o)
Nu gebruik ik ook PodBot en dat is echt een verademing :) Veel waypointfiles, en ze zijn behoorlijk intelligent. Bovendien, en dat stel ik als niet-zo-ervaren speler erg op prijs: als ze van erg veraf schieten (>100meter) dan gaat de precisie omlaag, itt RealBot die van iedere afstand headshots schiet :(
Verder snappen ze ook de meeste commando's; ze komen echt helpen als je om backup roept.

Aanrader dus :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

Zydell

* * * * *

PODbot is veel beter dan Real-bot (vind ik).
Nadeel van PODbot is dat je voor elk nieuw level een bijbehorend waypoint file nodig hebt.
Je kunt in de nieuwere releases (>1.4 geloof ik) deze waypoint files zelf maken.
Er zit geloof ik wel een readme bij.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik gebruik(te) ook altijd PodBot.. die zijn echt goed (itt die Androidbots..) Ze zijn intelligent en ze campen zelfs :P. En op mn k6/2 500 kan ik er makkelijk 8 draaien zonder merkbaar snelheidsverlies.

Mn podbots werken alleen niet meer sinds ik CS 1.1 geinstalleerd heb. Kan ik Podbot dr nu gewoon weer overheem installeren of moet ik een speciale 1.1 versie hebben van die bots?

• Zydell

Zydell

* * * * *

Ik heb ook 1.1 en de bots doen bij mij ook een beetje vaag. Bij VIP-games kunnen er nu ineens 2 zijn (!).
Misschien is er een update op

http://www.planethalflife.com/botcentral

Ik kijk nu in ieder geval wel FF.

• BasieP
  • Laatst online: 19-10-2025

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

--
Mn podbots werken alleen niet meer sinds ik CS 1.1 geinstalleerd heb. Kan ik Podbot dr nu gewoon weer overheem installeren of moet ik een speciale 1.1 versie hebben van die bots?
--

Gewoon opnieuw installeren werkt prima.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
is het eigenlijk niet mogelijk om zulke podbots op te zetten op een online server zodat je altijd met voldoende 'personen' zit te spelen?
Op de got servers zitten snachts vaak nog maar een paar mensen op hetgeen voor veel levels ECHT te weinig is (leuk als je in sprint modus nog niet op tijd beide bombspots hebt gehad). Met zulke bots zou je dat kunnen oplossen als je het kan regelen dat er eentje offline gaat als een echte speler wil joinen.. kan dit?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 23 maart 2001 21:49 schreef poohbeer het volgende:
is het eigenlijk niet mogelijk om zulke podbots op te zetten op een online server zodat je altijd met voldoende 'personen' zit te spelen?
Op de got servers zitten snachts vaak nog maar een paar mensen op hetgeen voor veel levels ECHT te weinig is (leuk als je in sprint modus nog niet op tijd beide bombspots hebt gehad). Met zulke bots zou je dat kunnen oplossen als je het kan regelen dat er eentje offline gaat als een echte speler wil joinen.. kan dit?
kan vast wel.. maar die bots zijn toch behoorlijk dom, ze lopen hun rondjes mar doen niet aan taktieken :D. En wat als alle 'echte' spelers dood zijn.. moet je wachten op een paar saaie bots..

Dr zijn trouwens wel meer servers in de wereld dan de GoT server :+

• Laurent
  • Niet online
Uw volgens mij was ik wat vergeten;

Ik gebruik PODBot ook voor mijn localpc, alleen wat het probleem is; als ik dedicated draai maakt hij er auto. 4 ofzow aan, das altijd zo bij PODBot, alleen nu wil ik er meer in doen.
Ik type in: Addbot 2
(bot adden bij de CT)
En er gebeurd....niets :(

Op mijn PC (als ik join): unknown command "podbotmenu" ofzow, echt kut.

Verwijderd

Zet mp_autoteambalance 1 en addbot 5 in je server.cfg
Dat zou moeten werken.

• Zydell

Zydell

* * * * *

VOOR IEDEREEN DIE DE 1.1 UPDATE GEDAAN HEEFT EN PODBOT NIET MEER WERKEND HEEFT:

Je moet gewoon Podbot opnieuw installeren, tijdens de update wordt 'liblist.gam' (die met geinstalleerde bot verwijst naar een ander .DLL) overschreven.
Het bestand verwijst dan namelijk naar het originele .DLL bestand. Bij opnieuw installeren wordt dit weer goed gemaakt.

• BasieP
  • Laatst online: 19-10-2025
Op zaterdag 24 maart 2001 14:47 schreef W-SurFeR het volgende:
VOOR IEDEREEN DIE DE 1.1 UPDATE GEDAAN HEEFT EN PODBOT NIET MEER WERKEND HEEFT:

Je moet gewoon Podbot opnieuw installeren, tijdens de update wordt 'liblist.gam' (die met geinstalleerde bot verwijst naar een ander .DLL) overschreven.
Het bestand verwijst dan namelijk naar het originele .DLL bestand. Bij opnieuw installeren wordt dit weer goed gemaakt.
beetje veel werk!
kan ook ff zelf doen
open liblist.gam in notepad
ga naar de regel gamedll "dlls\mp.dll"
en zet daar '//' voor
dan wordt ie dus
//gamedll "dlls\mp.dll"
type dan dit er onder
gamedll "podbot\podbot.dll"

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Heeft iemand de commandos voor CS voor de Dedicated Server?
Zodat je van level kan verwisselen , bots eruit kan mieteren ect?

PS,ik heb de levelpack met extra nieuwe levels oa The Matrix,maar daar kunnen geen bots in.Hoe maak je de waypoints daarvoor?
Pagina: 1