Toon posts:

home en lock buttons werken slecht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen allemaal,

Ik loop al een tijdje te kampen met een probleem. De 2 knoppen werken erg slecht en hierdoor kan ik mijn iphone niet tot nauwelijks gebruiken. Wellicht kunnen jullie mij helpen.

Ik heb al geprobeerd om te herstellen via itunes, een reset en dat soort dingen, maar dit lost allemaal niets op. Ik denk zelf dus dat de 2 knoppen versleten zijn, maar wellicht hebben jullie nog andere ideeën/oplossingen. Ik hoor graag van jullie,

Ego_Draconis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
je kan proberen je home button te hercalibreren. Ga hiervoor naar een stock apple app (mail bijvoorbeeld), en houd dan de lock button ingedrukt. Als het power-off screen verschijnt druk dan de home toets in en blijf deze ingedrukt houden. Kan zijn dat ik het me niet helemaal goed herinner, dus als het niets doet, even googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het was even lastig, maar de home button doet het weer!!! thanks!!! (na een half uur kloten met de lock button is het uiteindelijk gelukt)

Lock button doet het niet, maar ik heb ergens gelezen dat er apps zijn ter "vervanging". Als er iemand nog een oplossing weet of een idee heeft voor de lock button, dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn vorige iPhone.
Waarbij mijn lock-knop, home-knop, kooptelefoon aansluiting en volume knoppen niet naar behoren werkte.
Het bleek hem te liggen in de Flexkabel, deze laten vervangen bij een reparateur en daarna werkte alles weer perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 19:47
De home-knop van mijn iPod Touch (laatste generatie) van 15 maanden hapert heel erg. Vaker indrukken nodig. Plus het kabeltje doet het niet meer goed.
En de garantie van Apple is maar een jaar geloof ik (toch wel schandalig).
Ik vind dat dat voor een kwaliteitsprodukt niet mag kunnen.
Begin nu toch hard te twijfelen aan de kwaliteit van Apple.