Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Ik ben niet (erg) bekend met deze materie, maar als je i.p.v. unload aanroepen eerst eens expliciet alles stopt/afsluit/whatever? Dus iets van mymovie.stop ofzo en dan daarna pas dingen gaat unloaden (als dat nodig is). Hetzelfde wanneer je objecten her-gebruikt (en dus niet unloadt); eerst de huidige video expliciet stoppen en dan pas de nieuwe video in 't obect mikken en afspelen.
[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 15-01-2012 14:22 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Je slaat waarschijnlijk de spijker op z'n kop.RobIII schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:20:
Ik ben niet (erg) bekend met deze materie, maar als je i.p.v. unload aanroepen eerst eens expliciet alles stopt/afsluit/whatever? Dus iets van mymovie.stop ofzo en dan daarna pas dingen gaat unloaden (als dat nodig is). Hetzelfde wanneer je objecten her-gebruikt (en dus niet unloadt); eerst de huidige video expliciet stoppen en dan pas de nieuwe video in 't obect mikken en afspelen.
fl.containers.UILoader is een wrapper om de fl.display.ProLoader class, wat op zijn beurt een alternatieve implementatie van de standaard flash.display.Loader is, specifiek voor Flash Professional.
Deze alternatieve implementatie is gemaakt ten tijde van Flash Player 9, welke nog aardig wat problemen heeft met unload. Hiervoor is in Flash Player 10 de flash.display.Loader class uitgebreid met een unloadAndStop method die wat meer werkt zoals je zou verwachten.
(Deze method is kennelijk ook aan fl.display.ProLoader toegevoegd, maar de API documentatie van Adobe is wat vaag over de ondersteuning.)
Mijn advies aan de TS zou zijn om de standaard flash.display.Loader te gebruiken zodat de unloadAndStop method bereikbaar is.