Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hulp gevraagd. Spotweb vast

Pagina: 1
Acties:

• J.Klepzeiker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-02 08:51
Ik heb bijna een jaar een goed werkende spotweb op mijn Synology gehad. Van de een op de andere dag werkte het niet meer. Volgens mij heb ik intussen een nieuwe versie geïnstalleerd. Onderstaande melding krijg ik nu.

SpotWeb v0.54.18.0 on PHP v5.3.6 crashed Error executing query: Table 'spotweb.settings' doesn't exist

De testinstall geeft aan dat de open base dir niet leeg is;

/etc.defaults:/usr/bin/php:/usr/syno/synoman:/etc:/var/run:/tmp:/var/spool/php:/volume1/@tmp/php:/var/services/web:/var/services/photo:/var/services/blog:/var/services/homes

Tevens is de open ssl - private key NOT OK
De php upgrade-db.php of retrieve.php werken ook niet

Wie kan me helpen, waar te zoeken?

Thanks

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Melding zegt het al precies, DB tabel bestaat niet. Oftewel, aanmaken die hap: via SSH/Telnet: php upgrade-db.php.
Dus, wat werkt er niet?

Kan en behoorlijke tijd duren, zo te horen loop je best ver "achter" (Gezien spotweb.settings inmiddels al een behoorlijke tijd bestaat), wat an sich niet erg is, als spotweb werkt werkt het :) Alleen upgrade-db duurt wel even dus.

Oh, en eh: SpotWeb - Webbased Spotnet - deel 2

[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 15-01-2012 13:09 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• J.Klepzeiker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-02 08:51
@nakebod dank, ik zal verder gaan in de spotweb thread. Ik zal daar de foutmelding posten die ik krijg als ik d upgrade draai. Hoop dat je daarop kan reageren.