World Wide Web things here: Larcorba
Je zinsconstructies zijn ook nogal vreemd te noemen.
Android developer & dürüm-liefhebber
Dus tijdens de installatie de juiste schijf aanklikken, partitioneren en installeren maar.
Als je de verkeerde schijf kiest heb je een probleem, dus zorg er voor dat je zeker weet dat je de juiste kiest.
En welke de juiste is, dat kan alleen jij bepalen (wie zien jouw scherm niet).
[ Voor 36% gewijzigd door job op 15-01-2012 12:41 ]
Verwijderd
Maar als je echt een antwoord wilt: schroef je oude harddisk er even uit en alleen de nieuwe harddisk erin. Installeer daarop gewoon zoals je dat altijd zou doen en klaar.
Als je je huidige data wilt kunnen benaderen dan kan ik niets anders dan aanraden om een en ander te gaan lezen zodat je begrijpt op welke harddisk je bootloader moet komen etcetera. Anders is dit gedoemd te mislukken en is het volgende topic van jou er een over hoe je je data moet gaan recoveren omdat je per ongeluk alles hebt overschreven.
How are you doing?
En als je echt je nieuwe harddisk als 'hoofddisk' wilt, simpelweg het aanpassen in de bios.
Als je er verder niet uitkomt, zoek dan nog eens goed op internet rond.
[ Voor 18% gewijzigd door ElektroNeko op 15-01-2012 12:43 ]
Als dat gedaan is kan je die schijf er weer bijhangen
Fouten zijn zo gemaakt.
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
[ Voor 11% gewijzigd door racoon op 15-01-2012 12:46 ]
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Klopt, maar dan kan hij zijn windows 7 installatie niet meer in. (de bootloader heeft geen weet van die andere schijf en os). Tuurlijk dat is wel weer te fixen, maar voor iemand die niet weet hoe je een schijf partitioneert lijkt me dat even een stap te ver.HaveHam schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:45:
Als ik het zo lees zou ik maar die sata kabel van de niet "hoofdschijf" eruit halen en dan W8 installeren.
Als dat gedaan is kan je die schijf er weer bijhangen
nathanisw, weet je zeker dat je dit wilt? Als je iets verkeerds doet ben je alle data kwijt. Als dat geen probleem is moet je lekker door gaan en leer je vanzelf van je fouten. Mag je data niet kwijtraken dan moet je of een backup maken van alles wat belangrijk is, of er gewoon van af blijven.
tog bedankt
Ik snap ook niet waaorm mede GOT-ers reageren op een topic start van 2 regels.
Q ookal heb je gelijk in de spelling, dergelijk reacties als deze mag je achterwege laten, de volgende keer volstaat een topic report lijkt mij.
[ Voor 99% gewijzigd door _Dune_ op 16-01-2012 09:07 ]
Op GoT wordt er van een ieder verwacht enig eigen initiatief te tonen, dit is iets wat ik in jou topic start en reply geheel mis. Wanneer je een topic aanmaakt geef je ook aan wat je reeds zelf gevonden of geprobeerd hebt, wat zoals gezegd in dit topic geheel mist. Dit topic gaat dan ook op slot, GoT is namelijk geen eerste lijns helpdesk, maar een dicussie forum.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Dit topic is gesloten.
![]()