hallo tweakers,
Ik heb op mijn huidige computer windows xp draaien en wil binnenkort graag naar windows 7.
Omdat ik de computer vooral gebruik voor gamen heb ik er een aantal games op staan, mijn vraag is of ik de save-games/profielen kan overzetten nadat ik de desbetreffende game heb geïnstalleerd.
Het gaat hier om:
Assassins Creed 2 + Brotherhood en Revelations. *
The Elder Scrolls V: Skyrim. *
Anno 1404. *
Battlefield Bad Company 2.
Operation Flashpont Red River en Dragon Rising.
Fifa 11 en 2005.
Need for Speed Shift. *
Call of Duty Black Ops.
Call of Duty Modern warfare 3.
(de met * aangegeven games zijn de belangrijkste)
Alle bovenstaande games heb ik gedownload.
Ik heb op Google rondgezocht en ik heb verschillende sites gevonden waar uitgelegd staat hoe je savegames over moet zetten (klik). Jammer genoeg geldt dat alleen maar voor games die ik niet speel/heb.
Ik heb wel op helpmij.nl gevonden dat je niet zomaar bestanden over kan zetten in verband met het register, klopt dat?
Ik heb ook verschillende verhalen gevonden waarin staat dat je het gewoon over kan zetten, maar dat lijkt mij onlogisch omdat het van XP naar W7 gaat waardoor de hele map structuur anders is.
Ik heb eigenlijk nog en kleine vraag, stel al installeer ik een game op een externe harde schijf is dat dan wel gewoon speelbaar op elke computer?
Ik zal de startpost wel updaten als ik nog wat games gevonden heb.
Groetjes thijsco19
Ik heb op mijn huidige computer windows xp draaien en wil binnenkort graag naar windows 7.
Omdat ik de computer vooral gebruik voor gamen heb ik er een aantal games op staan, mijn vraag is of ik de save-games/profielen kan overzetten nadat ik de desbetreffende game heb geïnstalleerd.
Het gaat hier om:
Assassins Creed 2 + Brotherhood en Revelations. *
The Elder Scrolls V: Skyrim. *
Anno 1404. *
Battlefield Bad Company 2.
Operation Flashpont Red River en Dragon Rising.
Fifa 11 en 2005.
Need for Speed Shift. *
Call of Duty Black Ops.
Call of Duty Modern warfare 3.
(de met * aangegeven games zijn de belangrijkste)
Alle bovenstaande games heb ik gedownload.
Ik heb op Google rondgezocht en ik heb verschillende sites gevonden waar uitgelegd staat hoe je savegames over moet zetten (klik). Jammer genoeg geldt dat alleen maar voor games die ik niet speel/heb.
Ik heb wel op helpmij.nl gevonden dat je niet zomaar bestanden over kan zetten in verband met het register, klopt dat?
Ik heb ook verschillende verhalen gevonden waarin staat dat je het gewoon over kan zetten, maar dat lijkt mij onlogisch omdat het van XP naar W7 gaat waardoor de hele map structuur anders is.
Ik heb eigenlijk nog en kleine vraag, stel al installeer ik een game op een externe harde schijf is dat dan wel gewoon speelbaar op elke computer?
Ik zal de startpost wel updaten als ik nog wat games gevonden heb.
Groetjes thijsco19
[ Voor 46% gewijzigd door thijsco19 op 18-01-2012 13:49 . Reden: meer informatie toegevoegd ]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.