Beoordeling *****.nl website in geheel

Pagina: 1
Acties:
  • 648 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede Tweakers,

Graag heb ik van jullie een beoordeling van mijn Website, zo juist wat jullie wel en niet leuk vinden aan de website. Bij voorbaad wil ik jullie mening over de vormgeving! Ik ben momenteel al een tijdje bezig met de website maar ben van plan een keuze tussen twee verschillende themas te laten maken aangezien ik het zelf wel een beetje teveel van het goede vindt (De zwarte kleur).

Jullie kunnen de website bekijken op *snip*
Graag jullie meningen!

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 14-01-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:46
My eyes, my eyes!!!!!

Holy fuck wat een achenebbisj rot-site. Ik heb een Dell U2711, mijn ogen plopte er bijna uit door dat rose. Ik schrok me de pleuris. En laat dat 'mede-tweakers' maar weg hoor, jij spamhoer. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door EvaluationCopy op 14-01-2012 20:23 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik vind de zwarte kleur 3x niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je dan al https wil gebruiken betaal dan die paar tientjes per jaar, ik heb nu bij die dikke waarschuwing van Firefox direct de site weggeklikt. Self-signed voor productie sites heeft gewoon geen enkele waarde.

edit: certificaat lijkt van GeoTrust te zijn, wel een echte aanbieder maar m'n browser accepteert hem niet dus.

edit2: verder gewoon smerige spam natuurlijk ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Cartman! op 14-01-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Cartman! schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:13:
edit: certificaat lijkt van GeoTrust te zijn, wel een echte aanbieder maar m'n browser accepteert hem niet dus.
Moet toch aan jou liggen. Het certificaat van GeoTrust wordt standaard met Firefox meegeleverd. Gebruik je een recente versie van Firefox en staat je datum wel goed?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Het zwart vind ik zelfs minder erg dan het roze... kon veel subtieler, maar da's eigenlijk ook het grootste kritiekpunt wat ik heb :P

Certificaat werkt wel gewoon bij mij, tenminste ik krijg geen meldingen in FF of Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Ik vind de kleuren te fel. Ik heb liever een rustige site met wat lichtere kleuren.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We doen hier niet aan sitechecks ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.