Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Piepende Boxen Geluid Valt weg

Pagina: 1
Acties:

• Elle_John
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12-2021
My Pc Specs:

Moederbord: Asus P6t
Geheugen: 12Gb OCZ GOLD 1600Mhz (1625 ongeveer overgeclockt)
Cpu: i7 920 DO 3.8Ghz (stable 24/7)
Videokaart: 5970 2GB
OCZ Vertex 2 120GB
1X Samsung Spin 3 1Tb HDD
1x WD 1.5 Extern HDD
Geluidkaart: Creative Sound Blaster X-Fi Platinum Fatal1ty Champion (4 a 5 jaar oud)
Logitech Z5500 Boxen

Ik heb een probleem met het geluid soms na 10 minuten soms helemaal niet maar deze dag is hij 2 keer in een Piep toon gegaan uit de boxen en 1x helemaal geen geluid Winamp speelt dan niet eens meer af lol.

Maar als ik me in optical doe en de Xbox 360 opstart dan hoor ik wel geluid uit de boxen dus het ligt niet aan de boxen want als ik terug naar de pc ga dan doet alles het op na de geluid en Programa's zoals Winamp je kan hem opstarten maar speelt vervolgens niks.

Dit heb ik nu een paar dagen het begon toen ik Battlefield 3 gekocht had daarna faalde de geluid ook compleet weg en dan moest de pc overnieuw opstarten (moet ik nu ook op het geluid weer te krijgen)

Maar soms helemaal ook niet kan je zo een week of 2 spelen zonder enige probleem.

Ik hoop dat dit voldoende Informatie geeft anders moet ik maar terug naar de Moederbord zijn Audio Driver:P
of een nieuwe kopen maar eerst ff horen van de Experts hier op Tweaker:)

Mvg Jan

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Lijkt me defecte geluidskaart??
Check eens alle audioinstellingen die je maar kunt vinden (ook in de BIOS)

• Elle_John
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12-2021
Maar Creative heeft nu ook een nieuwer versie van die geluidskaart, dus ik ben van plan om er toch een nieuwe te kopen of gaat het niks uit maken als ik de Onboard geluidkaart ga gebruiken? van de Asus p6t.

vast bedankt he:)

Mvg Jan