Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 17:31
goedendag medetweakers

ik ben van plan binnenkort een HD 6870 te halen omdat (ik denk) mijn 8800 GTX kuren heeft
nu is de vraag dus zal mijn CPU een bottleneck vormen met deze kaart? (ik weet het, het is geen nieuwe kaart)

cpu = phenom x3 8650 (stock 2.3) geclocked op 2.7 momenteel

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:07
Dat ligt eraan welk spel je speelt en op welke resolutie, maar goed, kan je ook wel in een bbg topic posten toch?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:30

D4NG3R

kiwi

:)

In verreweg de meeste gevallen is de GPU de bottleneck binnen een systeem. Maar zoals haarbal al aangaf ligt het net aan het gespeelde spel, en had je de vraag beter in een van de BBG's kunnen vragen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 13:02

Liveshort

Certified Crazy Person

haarbal schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:40:
Dat ligt eraan welk spel je speelt en op welke resolutie, maar goed, kan je ook wel in een bbg topic posten toch?
Grotendeels mee eens, maar je mag wel CPU-intensieve ports gaan spelen wil het niet lukken. BF3 zou prima moeten gaan. Met games als BC2 en GTA IV ga je misschien problemen krijgen, alhoewel ik verwacht dat het reuze meevalt. Kun je deze proc niet unlocken?

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:00

M2M

medicijnman

BF3 is ook wel redelijk CPU afhankelijk. Multiplayer dan :). En voor de rest sluit ik me aan bij hierboven. 100% afhankelijk van de game in kwestie (en eventuele overige software).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 17:31
Liveshort schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 18:32:
[...]

Grotendeels mee eens, maar je mag wel CPU-intensieve ports gaan spelen wil het niet lukken. BF3 zou prima moeten gaan. Met games als BC2 en GTA IV ga je misschien problemen krijgen, alhoewel ik verwacht dat het reuze meevalt. Kun je deze proc niet unlocken?
geen optie voor in bios

en bedankt voor de reacties, kan het altijd nog zien

[ Voor 6% gewijzigd door [Remmes] op 14-01-2012 23:04 ]

ja, daag.

Pagina: 1