Ik heb een nieuwe extra batterij gekocht (een ogenschijnlijk originele F-S1...) voor een BB Torch 9810. Nu blijkt dat die batterij geactiveerd moet worden... Als ik 'm er nu in stop, zie ik een symbool van een batterij met een kruis erdoor. Er zat bij de nieuwe batterij een dingetje waarin je de originele en nieuwe batterij moet stoppen zodat de originele de nieuwe kan activeren... of zo... Maar dat werkt dus niet. De nieuwe batterij is wel opgeladen want ik heb ook een externe oplader gekocht. Ik denk eigenlijk dat de ding, die activator, niet werkt... Er zou een lampje moeten gaan branden zodra je de batterijen erin stopt en als dat uit gaat, is het klaar. Maar er brand niets. Never nooit niet.
Is er nog een andere manier waarop je een batterij kan activeren? Of heb je echt zo'n actieveringsding nodig?
En los daarvan: wat is dit voor flauwekul... waarom kan je niet gewoon een nieuwe batterij kopen en erin stoppen...?
Is er nog een andere manier waarop je een batterij kan activeren? Of heb je echt zo'n actieveringsding nodig?
En los daarvan: wat is dit voor flauwekul... waarom kan je niet gewoon een nieuwe batterij kopen en erin stoppen...?