Toon posts:

Ik zoek een anti-glare filter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen,

Hoewel ik nu al een tijdje in het bezit ben van mijn laptop, erger ik mij de laatste tijd steeds meer aan het glanzende scherm. Zoals zoveel laptops heeft ook mijn laptop (MSI cx620) namelijk een 'glare' type scherm. Geen probleem als ik in een donkere omgeving werk, maar als ik buiten, of nu met een raam achter mij zit te laptoppen, werkt het scherm als een hinderlijke spiegel.

Na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat er zogenaamde 'anti-glare filters' zijn, die je op je scherm zou kunnen plakken. Het blijkt echter lastig om een Nederlandse webshop te vinden die deze filters in de aanbieding heeft. 'Privacy filters' zijn wel te vinden, maar deze verminderen de kijkhoek verschrikkelijk, iets wat ik helemaal niet wil.

Heeft iemand ervaring met zo'n soort filter? Valt er iets aan te raden? Waar zijn ze te krijgen?

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:50

Liveshort

Certified Crazy Person

Ik heb geen ervaring met dit soort filters, maar de eerste link op Google brengt mij hier:
http://www.smartfolie.com/index.html.

Kun je daar ook gewoon bestellen.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor mijn trage reactie.

Ik had die site al gevonden (had ik moeten vermelden), ik hoopte dat iemand anders een wat goedkopere winkel had gevonden :P.

Voor 15,6 inch betaal je 32 euro! Voor een klein stukje plastic... Da's mij toch te duur.

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:50

Liveshort

Certified Crazy Person

Tja, ik denk niet echt dat er alternatieven zijn. Dit betaal je namelijk ook bij het bestellen van een laptop, als je deze wilt ontspiegelen. Dit soort dingen doen altijd pijn in de portemonee.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Verwijderd

Voor matte schermen betaal je vaak een stuk meer dan 32 euro extra op een laptop. Heb echter geen idee hoe goed deze filters werken.