M'n vader wil graag al zijn cds makkelijk binnen handbereik hebben en heeft hiervoor het plan opgevat om alles te digitaliseren. Hij wil uiteraard geen kwaliteitsverlies van het geluid. Ik ben opzoek naar een systeemsetup die dit zou kunnen realiseren en hoop hier wat adviezen te kunnen krijgen.
Vereisten:
- cd-data moet ongecomprimeerd kunnen worden afgespeeld.(Het rippen van de cd kan gewoon gebeuren op de computer).
- Het moet mooi gerankschikt per album zijn en ook de mogelijkheid hebben voor albumillustraties.
- Het apparaat moet aangesloten worden op een home cinema set (reeds aanwezig).
- Het apparaat moet bestuurd worden dmv een touchscreen. Dit mag bijvoorbeeld ook een tablet zijn, maar dat is ongeveer het gewenst beeldformaat.
- Het mag niet duurder zijn dan 1000 euro.
Ik zat zelf te denken aan een combinatie van een mediaspeler zoals de AC-Ryan met 2 TB HD, maar dan moet dat nog aangestuurd worden met een touchscreen en dat wordt moeilijk denk ik. Iemand een idee?
Vereisten:
- cd-data moet ongecomprimeerd kunnen worden afgespeeld.(Het rippen van de cd kan gewoon gebeuren op de computer).
- Het moet mooi gerankschikt per album zijn en ook de mogelijkheid hebben voor albumillustraties.
- Het apparaat moet aangesloten worden op een home cinema set (reeds aanwezig).
- Het apparaat moet bestuurd worden dmv een touchscreen. Dit mag bijvoorbeeld ook een tablet zijn, maar dat is ongeveer het gewenst beeldformaat.
- Het mag niet duurder zijn dan 1000 euro.
Ik zat zelf te denken aan een combinatie van een mediaspeler zoals de AC-Ryan met 2 TB HD, maar dan moet dat nog aangestuurd worden met een touchscreen en dat wordt moeilijk denk ik. Iemand een idee?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2012 16:52 ]