Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe Facebook op peramidespel?

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me kwam met de vraag of ik me in wilde schrijven voor chiliwire.com. Dit zou een nieuw soort facebook worden echter kon je dan als lid ook er geld aan verdienen. Eerste wat ik dacht was natuurlijk: Peramidespel 2.0! Echter het ziet er wel zo naar uit dat degene die het gemaakt heeft er wel echt zn best op heeft gedaan.

Ik was benieuwd of jullie hier al eens van gehoord hadden. Of anders of jullie ook denken dat het een peramidespel is of kan het legitiem zijn?

Ik ben erg benieuwd.

*knip*

Spel uitleg:
*knip*

[ Voor 8% gewijzigd door SmartDoDo op 14-01-2012 12:30 ]

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:55

Pixeltje

Woo-woohoo!

Peramides zijn maar rare dingen, maar als je een piramide bedoeld zou ik er niet aan beginnen.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:47
Valt imho onder de definitie van piramidespel idd.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02:13

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dit lijkt mij meer een reclame post..

• TheMazzter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-11 13:46
Gebruikers verdienen doordat andere gebruikers betalen, en er kan enkel meer geld inkomen doordat nieuwe gebruikers geld meebrengen en eerst een tijd verlies draaien. Dit lijkt me dus inderdaad een piramidespel te zijn, wat volgens mij niets anders is dan oplichting.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Moet je de Privacy verklaring eens lezen... ;w

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
TheMazzter schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:23:
Gebruikers verdienen doordat andere gebruikers betalen, en er kan enkel meer geld inkomen doordat nieuwe gebruikers geld meebrengen en eerst een tijd verlies draaien. Dit lijkt me dus inderdaad een piramidespel te zijn, wat volgens mij niets anders is dan oplichting.
Bij aandelen en huizenprijsstijgingen gaat het anders heel lang heel goed >:)

Verder lijkt het aardige spam, en niet interessant, en al helemaal sneu om op de naam van Facebook te moeten teren. Moeten sociale netwerken net als instant messengers worden? Eerst was er ICQ, toen rende iedereen naar MSN en Skype, ondertussen hebben al die clients alleen nog maar offline mensen, en zit iedereen via Whatsapp of weet ik veel wat, tot er weer iets nieuws "hips" ontstaat... Totaal onhandig natuurlijk.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:02

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dit topic is op deze wijze weinig anders dan reclame voor een pyramidespel. Het eerste is al niet gewenst, het tweede al helemaal niet: Het algemeen beleid #verbodenspam
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.