Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gmail vraag ivm replies op filters

Pagina: 1
Acties:

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:33
Hallo

Ik heb een gmail account aangemaakt dat wordt gebruikt om t ekunnen communiceren tussen een groep vrienden.

Het i de bedoeling dat elke mail die op dat account binenkomt wordt doorgestuurt naar 6 email-adressen. Dat heb ik mbv de filters kunnen doen.

Maar ; als iemand replied op zo'n doorgestuurde mail, dan komt de repliy terecht bij de orriginele afzender en niet bij het gmail-account. Dit zorgt er dus voor dat enkel de verzender de reply ziet en niet alle andere mensen.

Ben al een poos aan het rotzoien en aan het googlen, maar kom er niet uit.

Weet iemand hoe ik dit oet aanpakken, zonder dat iedereen iets in zijn eigen email-programma moet veranderen? Dus dat ik het bij gmail kan regelen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het zou misschien handig zijn om te vermelden welke filters je gebruikt en welke settings/rules daaraan hangen. Het lijkt volgens je verhaal erop dat je iets met BCC doet ofzo; een sure way dat niemand ooit meer mail naar anderen terugstuurt :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Google forward berichten in filters altijd op deze manier, dat kan je niet instellen. Je zou eens naar Google Groups kunnen kijken.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Maak zelf een extra mailaccount aan in Thunderbird, stel gmail in als afzender, en mail daarmee naar gmail zelf. Dan komt het bij iedereen aan, en hebben replies dezelfde afzender.
Met een Extension als "Correct Identity" is dit heel goed te regelen.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Google Groups ("GG") lijkt mij de meest ideale oplossing voor jouw probleem. Met GG ontvang en verstuur je de email naar de volledige groep van ontvangers.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:33
Vidra schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 10:34:
Google Groups ("GG") lijkt mij de meest ideale oplossing voor jouw probleem. Met GG ontvang en verstuur je de email naar de volledige groep van ontvangers.
Dit is het geworden, gmail kan niet wat ik wil
Pagina: 1