Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSN Gehackt of neit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wist niet zeker waar ik deze moest posten dus als het fout is sorry.

ik heb een probleem met mijn msn, sinds vandaag krijg ik de melding dat het wachtwoord fout is.

een halfuurtje geleden had ik mijn wachtwoord veranderd door een beveiligingsmail stuurde naar mijn gmail account. maar dan probeer ik in te loggen met mijn nieuwe wachtwoord, en geeft hij nog steeds aan dat mijn wachtwoord fout is.

ik heb het meerdere malen geprobeerd.

wat kan ik nu doen?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:39

TheVMaster

Moderator WOS
Ehh....Wat heb je zelf al allemaal geprobeerd? Weet je zeker dat je je wachtwoord goed hebt ingetypt? Ik heb dat ook wel eens, maar dan blijkt eigenlijk altijd dat je je wachtwoord niet helemaal goed intypt.

Anders misschien proberen je wachtwoord te resetten? En dan gelijk via http://account.live.com even wat extra 'veiligheidsmaatregelen' in te stellen..

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Weet je zeker dat de beveiligingsmail van Hotmail/MSN afkomstig was? Als dat NIET het geval is dan heb je nu pech en heb je geen toegang meer tot je account, je hebt dan je inloggegevens overhandigd aan een derde partij met kwade bedoelingen.

Heb je ook geprobeerd om met het oude wachtwoord in te loggen?

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11 10:31

NoFearCreations

3DPrint the world!

MSN wordt haast nooit gehacht. Grote kans dat een van je "vrienden" een geintje aan het uithalen is, of dat je een veel te makkelijk wachtwoord hebt.

---RAWE CEEK!!!---

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:39

TheVMaster

Moderator WOS
Hoe heb je trouwens je wachtwoord gewijzigd??

Verwijderd

Topicstarter
ik ging naar hotmail.com. daar klikte ik op "heeft u geen toegang tot uw account?" en vanaf daar heb ik een mail laten sturen naar me andere adres.

maar ik ben er achter gekomen dat ik steeds het wachtwoord van het verkeerde adres veranderde.

ik heb namelijk een @hotmail.nl en een @hotmail.com account
Pagina: 1