Hallo Tweakers!
Ik heb een Coolermaster CM690 Kast (eerste versie). In de voorkant zit een standaard card reader. Dit doet het bij niet meer.
Het rode lampje brandt nog wel. Maar wat ik voor opslagmedia (SD Kaartjes & USB Sticks) er ook in plaats, hij laat niks zien in mijn windows.
Kan iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt!
/// EDIT 1 ///
Systeem:
i7 920
MSI X58 Pro-E Moederbord
Cardreader (Zat bij de CM690 bij Computerland)
Windows 7 Home Edition
Situatie toen cardreader het normaal deed was:
* In 'deze computer' gaf hij standaard 4 'schrijfjes' aan (alleen de kaartjes, Als je USB aansloot werd er een nieuwe schijf gemaakt)
* Hij las gewoon USB sticks, SD kaartjes & Compact Flash.
Nu:
* Rode lampje van cardreader brand nog wel.
* Geen 'schrijfjes' meer
* Leest niks / Doet niks als je een media erin steekt.
Zelf al gedaan:
* In apparaatbeheer gekeken - Heeft iemand meer tips, ben niet zo goed daarin?
* De aansluiting op moederbord los gedaan, opnieuw opgestart. Resultaat: Rode lampje uit en dan was die helemaal dood, Mooi
* Aansluiting op andere connector op moederbord. Rode lampje staat aan, ziet weer geen media.
//// /////
Met vriendelijke groet,
Tom
Ik heb een Coolermaster CM690 Kast (eerste versie). In de voorkant zit een standaard card reader. Dit doet het bij niet meer.
Het rode lampje brandt nog wel. Maar wat ik voor opslagmedia (SD Kaartjes & USB Sticks) er ook in plaats, hij laat niks zien in mijn windows.
Kan iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt!
/// EDIT 1 ///
Systeem:
i7 920
MSI X58 Pro-E Moederbord
Cardreader (Zat bij de CM690 bij Computerland)
Windows 7 Home Edition
Situatie toen cardreader het normaal deed was:
* In 'deze computer' gaf hij standaard 4 'schrijfjes' aan (alleen de kaartjes, Als je USB aansloot werd er een nieuwe schijf gemaakt)
* Hij las gewoon USB sticks, SD kaartjes & Compact Flash.
Nu:
* Rode lampje van cardreader brand nog wel.
* Geen 'schrijfjes' meer
* Leest niks / Doet niks als je een media erin steekt.
Zelf al gedaan:
* In apparaatbeheer gekeken - Heeft iemand meer tips, ben niet zo goed daarin?
* De aansluiting op moederbord los gedaan, opnieuw opgestart. Resultaat: Rode lampje uit en dan was die helemaal dood, Mooi
* Aansluiting op andere connector op moederbord. Rode lampje staat aan, ziet weer geen media.
//// /////
Met vriendelijke groet,
Tom
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2012 00:14 ]