Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Ik zit nu al een hele tijd met een probleem, namelijk wat ik nou zou moeten doen met mijn console en pc.
Op dit moment bezit ik een Computer met de volgende specs :
- AMD x6 Phenom
- HD6950
- 1TB
- ASROCK Extreme 3
- Razer Mama elite 4g
- Razer Black Widow Ultimate
- SAMSUNG 27inch
- G35 Logitech headset

ofwel, een prima game pc..

Ik heb ook een bijbaantje ( Ik ben namelijk 16 jaar oud ) bij een supermarkt waar ik aardig wat geld aan overhoud, dus geld in deze zaak is niet een enorm probleem.

Ook heb ik een Xbox360 Elite 120GB met 2 controllers en een heleboel verouderde spellen waar je echt niet meer naar kijkt.

Hier is nu mijn probleem, ik heb geen idee wat ik nou zou moeten doen.. Ik wil graag op een console online spellen zoals MW3 spelen, maar ik word gewoon helemaal gek van extreem harde lawaai dat mijn xbox maakt.. Op de pc draait alles super, alleen mis ik toch echt bij spellen als mw3 ( die ik op de pc heb ) de controller.. Niet dat ik goed ben met de controller, maar het lijkt mij echt een grotere kick geven om op de console te spelen..

Ik heb een aantal opties bedacht :

-Xbox verkopen, het geld wat ik ervan overhoud besteden aan een Xbox360SLIM of een PS3SLIM

-Meer xbox games kopen, live kopen, en er helemaal tegenaan gaan op de console

-Xbox weghalen en alleen nog pc gamen

Hier komt de vraag, welke van die opties is nou handig 8)7
Is het nou echt een verschil om op de console te spelen, en is het eigenlijk wel nuttig om EN een game pc EN een console te hebben.. Merk je verschil tussen de 360 elite niet-slim en een slim versie van de ps3 of xbox?

Ik zit hierover al een tijdje na te denken en ik kom er maar niet uit,
een klein beetje hulp zou ik erg waarderen.

Mvg, Jasper Houdijk.

PS:
Het spijt me als ik iets aan dit topic niet goed heb gedaan, laat het me dan even weten en ik verander het ASAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Xbox en een goede game PC. Ik speel games op de PC altijd met een Xbox controller (wired). Shooters speel ik op de Xbox omdat het niet lekker speelt met een controller tegen jongens met een muis. Voor games als Portal of een RPG vind ik een controller echter veel fijner. Dat is dus een optie.

Voor shooters gebruik ik de Xbox. Ook voor online. Grote voordelen zijn: automatische snelle updates ipv gedoe met videokaart drivers, steam, spel, windows updates. Geen hackers bij moderne spelen. Makkelijke party systeem. Ik speel met een headset op dus de Xbox hoor ik al minder. Ook is het installeren van spellen een goed plan. De DVD hoeft dan minder gedraaid te worden. Dat is de grootste herriefactor in de oudere Xboxen.

Het verschil tussen een slim en een elite is wel merkbaar qua geluid. Maar of het geld waard is weet ik niet. Ik heb elite en dat gaat wel OK. Misschien is het kopen van een oorafsluitende headset een betere optie. Je hoort dan je Xbox niet meer en je bent direct beter in schietspelletjes. Niet een antwoord op je vraag, wel een ongevraagde tip! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb ook een redelijk goeie game-PC en ook een Xbox360 Elite 120GB. Bij mij maakt hij ook veel lawaai maar daar is een oplossing voor. Stop je disc in de tray, en kies game info (ofzoiets) in plaats van play game. Daar kan je kiezen om je game te installeren op je HDD. Daarna heb je alleen de disc nodig om de game te starten. Nadat hij opspint om te checken of de disc klopt, stopt hij gewoon met draaien en is hij lekker stil.

Ik gebruik mijn xbox eigenlijk zelden, maar als er een keer vrienden komen is het natuurlijk wel leuk om eens met meer te gamen, daar heb ik mijn xbox eigenlijk voor gekocht. Als ik alleen game speel ik vrijwel altijd op PC, puur omdat ik gamen met een toetsenbord leuker vind en omdat de graphics beter zijn.

Je xbox verkopen zou ik dom vinden, ik zou in jou geval een nieuwer spel kopen voor je xbox, en af en toe eens gamen met vrienden ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dan ga ik toch maar eens live en mw3 op de xbox kopen, en kijken hoe dat bevalt.
Btw, ik heb wel de logitech g35 headset maar die kan niet op mijn xbox terwijl het wel een usb headset is.
Het verschil tussen de elite en slim is dus nihil, alleen ik hoorde wel dat de slim AA heeft, ofwel mooiere graphix en dat alles smoother werkt, zover dat nog kan.

Wat ik nu dus ga proberen is mw3 op de xbox (Bf3 is een echte pc game) en kijken hoe die bevalt, een mooie controller voor windows kopen voor mn skyrim en zien of het bevalt.

bedankt voor de reacties zover !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Live hoef je niet te kopen; maak desnoods even een nieuwe account aan op je xbox en daar krijg je, dacht ik, gratis een maand Live bij. Kan je even kijken of het bevalt. Persoonlijk raadt ik ook aan om een Slim te kopen; het verschil in herrie is enorm maar dat terzijde.

Misschien om jouw probleem te schetsen/op te lossen: wat spelen je vrienden & vriendinnen? Dat was voor mij toentertijd een best hoge prioriteit om een PS3 of XB360 te kopen. Als niemand in je omgeving een console heeft maar wel veel op de PC games speelt, zou je ook kunnen bedenken om je huidige console weg te doen (games te houden) en een Slim neer te zetten voor je eigen spelplezier (rustiger, kleiner apparaat) en je geld voor Live en extra games te investeren in PC-games/upgrades.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
De Slim AA? Niet zover ik weet... Heeft ingebouwde wifi en is wel wat stiller,maar ook de Slim maakt nog steeds teveel geluid. Ik sta ook altijd te klepperen met m'n oren als mensen het hebben over een xbox als mediacenter. Dat ding is gewoon te lawaaierig.

Installeer je spellen op de HD (doe je dat?); dan mis je iig de stofzuigerdvd speler tijdens een game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen wat actie ondernomen en MW3 gehaald om te kijken of het me bevalt.
Tot nu toe erg goed, en ik ken ook wat mensen die idd op de xbox spelen. Helaas spelen een paar mensen die ik ken ps3, anderen xbox en ook een paar op de pc.. dus het is nogal een moeilijke keuze :P.

En als oplossing voor het lawaai zou ik natuurlijk een headset voor mijn xbox, op dit moment heb ik de Logitech g35 voor mn pc en die kan helaas niet op de xbox..

Welke headsets kunnen nou op je xbox en welke niet? Als je in typed xbox headsets krijg je er echt maar een stuk of 5..

Daar los van, zit ik er dankzij max toch over te denken om de elite weg te doen en een ps3/xbox slim te kopen.. Kheb nu wel 1 maandje gratis live, dus dat is wel weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou even aan je goole-fu werken. Er zijn talloze Xbox compatible headsets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf geen problemen met een lawaaierige console. Niet alleen omdat ik een headset gebruik of de game installeer, maar ook gewoon omdat ik slechthorend ben. Ik kan me daarom niet echt inleven in je situatie (al hoor ik de klacht wel vaker).

Installeren op de schijf zou al moeten helpen (dat je dat zelf nog niet gevonden hebt).

Verder kun je proberen om de G35 gewoon te gebruiken door de audio van de xbox op de geluidskaart van je pc aan te sluiten. De vertraging zou je niet echt moeten horen denk ik, maar je moet dan effe kijken welke kabels je nodig hebt. Ik weet niet hoe je nu je geluid hebt aangesloten (aangezien je een oude xbox hebt, zal het wel geen hdmi zijn dus dan is het al een stukje makkelijker). Je mist overigens dan wel de microfoon, al heb je dus wel een idee hoe het kan werken met een 360 compatible headset. Daarbij zit meestal een kabeltje naar je controller toe voor de voice chat (een zogeheten talkback cable). Al komen nog wel volledig draadloze stereo/surround headsets zonder draden maar die zijn erg prijzig.

Gebruik hier zelf een gelijksoortige manier voor. Mijn Xbox zit met hdmi aangesloten op mn pc monitor en met behulp van de HDMI audio adapter (die in de andere out-sleuf gaat) op mijn stereo aangesloten, waarop ik mijn headset weer aansluit. Dan heb ik zowel xbox al pc op dezelfde zitten waardoor ik daar ook gewoon audio van kan horen. Bv youtube kijken tijdens de laadschermen.

Een hoop dingen van headsets, installaties e.d. had je overigens al wel op internet kunnen vinden.

Ik heb hier overigens zowel de Slim als de oude versie op mn bureau staan. De Slim is wel wat stiller, maar als je games installeerd en headset opzet zou je het al minder moeten horen. En gewoon op de game letten (en je er dus niet aan storen) helpt ook wel ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 15-01-2012 00:57 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@ martin,
Ik heb hem allang geinstalleerd op mn harde schijf (alle spellen) en het geluidsprobleem is al minder, daar was ik zelf ook nog wel achter gekomen..
De g35 is een USB headset, en hij kan dus niet op de geluidskaart van mn pc aangesloten worden omdat die van mn moederbord zelf is.

Verder zit mn xbox gewoon met hdmi aangesloten aangezien het de 360 elite 120GB is.
Toch bedankt voor de reactie ik ga nu proberen een externe geluidskaart te kopen ervoor, dit zou moeten werken :D.
Ik hou als ik dit allemaal oplos en zeker weet dat de slim geen AA heeft, deze xbox, koop ik er wat mooie games bij en alles is koek en ei :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:06:
@ martin,
Ik heb hem allang geinstalleerd op mn harde schijf (alle spellen) en het geluidsprobleem is al minder, daar was ik zelf ook nog wel achter gekomen..
De g35 is een USB headset, en hij kan dus niet op de geluidskaart van mn pc aangesloten worden omdat die van mn moederbord zelf is.

Verder zit mn xbox gewoon met hdmi aangesloten aangezien het de 360 elite 120GB is.
Toch bedankt voor de reactie ik ga nu proberen een externe geluidskaart te kopen ervoor, dit zou moeten werken :D.
Ik hou als ik dit allemaal oplos en zeker weet dat de slim geen AA heeft, deze xbox, koop ik er wat mooie games bij en alles is koek en ei :D
Huh? Het geluid van je pc is toch gewoon wat je hoort als je de headset via USB aansluit? Dus als je de xbox aansluit op de geluid-in van je geluidskaart, hoor je dat toch ook gewoon via de headset die op usb is aangesloten?

Dus:
Xbox->HDMI->Monitor (beeld)
Xbox->HDMI audio kabel (die dus in de andere poort van je xbox komt te zitten waar je ook scart op aansluit ofzo) -> Geluidskaart PC audio-in -> PC (windows) -> USB G35.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 20:12
Ik heb zelf de slim, via hdmi aangesloten op mijn 40 inch samsung led ue40c67. Geluid komt via een Tritton AX180, een prima headset imo die niet al te duur is. Al met al een mooie set voor niet al teveel geld. Ik moet wel zeggen dat ik grafisch al een tijdje toe ben aan de 'next generation' consoles.

Bij elke media markt liggen er bij de xbox schappen ook een aantal headsets, ik weet alleen niet wat hiervan de kwaliteit is. Verder heeft turtle beach ook nog wat headsets die xbox compatible zijn.

Succes met je keuze iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 17:25:
Ik heb ondertussen wat actie ondernomen en MW3 gehaald om te kijken of het me bevalt.
Tot nu toe erg goed, en ik ken ook wat mensen die idd op de xbox spelen. Helaas spelen een paar mensen die ik ken ps3, anderen xbox en ook een paar op de pc.. dus het is nogal een moeilijke keuze :P.

En als oplossing voor het lawaai zou ik natuurlijk een headset voor mijn xbox, op dit moment heb ik de Logitech g35 voor mn pc en die kan helaas niet op de xbox..

Welke headsets kunnen nou op je xbox en welke niet? Als je in typed xbox headsets krijg je er echt maar een stuk of 5..

Daar los van, zit ik er dankzij max toch over te denken om de elite weg te doen en een ps3/xbox slim te kopen.. Kheb nu wel 1 maandje gratis live, dus dat is wel weer lekker.
Op ebay kan je een adaptordingetje kopen (voor 0,65€ :+) die je op je controller aansluit, daarmee kan je elke 3,5mm headset op je xbox aansluiten, lekker handig :Y

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als ik het volume aan zet bij het spelen van een spel hoor ik mijn 360 echt niet meer hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
bedenk jezelf dan ook even de volgende dingen (reageer op hoofd thread):

nadelen xbox:
-je moet om de maand, 3 maanden of een jaar betalen voor online spelen!
-graphics, snelheid en rendering zijn overall gewoon NIET te vergelijken met PC
-het is gewoon een ronduit goedkoop systeem(playstation 3 ook) qua hardware (heb 'm zelf ook gehad :) )

nadelen PC:
-je moet vaak upgraden als je de nieuwere/nieuwste spellen wilt spelen, maar aangezien dat iet's persoonlijk "probleem" is moet je dat voor je zelf bepalen.(ik zie dit zelf niet als nadeel omdat ik zelf maar al te graag mijn computer upgrade!)

voordelen xbox:
-het is wel het beste systeem om modern warfare 3 op te spelen!
-de graphics zijn precies hetzelfde als op ultra mode op een high end computer(zoals jij hebt)(wat ik tevens weer een nadeel vind op computer -,-' )
-het is goedkoop! (jah inderdaad een nadeel en een voordeel jah) je betaalt heeel weinig voor 't systeem, daarnaast zit je weer met dat maandelijkse of andere termijn, betaling voor je online spelen! etc.)
-je hebt een controller (moet je weer voor je zelf bepalen of je dat fijn vind, ikzelf vind tobo en muis fijner gamen!)

voordelen PC:
-het heeft veeeeeeeel meer mogelijkheden!
-met meer mogelijkheden bedoel ik ook qua instellingen in games!
-je kan games naar je eigen smaak, mooier maken/smooth laten lopen of wat dan ook!
-je hebt in sommige games waaronder battlefield 3 geen beperking op aantal players in online matches!
-het heeft toch wel wat meer dat je een dikke computer op je bureau hebt staan dan dat je zo'n standaard xbox'je hebt waar voor meer dan de helft kinderen op lopen te krijsen als ze verliezen met mw2 ofzo (*speaking out of expirience*)

maargoed je moet het voor je zelf beslissen!
ik zou je PC houden en daar heel tevreden mee zijn en die af en toe upgraden (zie het als maandelijks/3 maandelijkse/jaarlijkse xbox live fee vervanger! :D )

ik hamer er echt op: HOU JE COMPUTER!
verkoop die XBOX en zooi er bij en koop er een extra HD 6950 bij om in crossfire te draaien ofzo en dan kan je de wereld weer aan voor een geruime tijd!
aangezien er geen games in het vooruitzicht zijn die battlefield 3 gaan overtreffen(wat nou eenmaal de zwaarste game ooit is en die je DAN met je computer makkelijk haalt als je er nog een HD 6950 bij pompt!

dus dan heb je een computer waarop je in principe alles kan outmaxen meet een boven-gemiddeld FPS! bij de zwaarste games :D

[ Voor 6% gewijzigd door w4v3g0d op 17-01-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:51
Om te toevoegen aan hardwarejunk:
Nadeel van xbox is ook dat de games gemiddeld een tientje duurder zijn, nieuw.

Ik ben het niet mee eens dat MW3 chiller is op de xbox. Het krijgt wel betere ondersteuning en eerder de map packs e.d. maar als ik moest kiezen kies ik elke keer voor de PC. Echter zijn er genoeg games die prettiger spelen op de consoles... Dit is dus pro-PC als je smaak meer bij echte PC genre's ligt (strategy, shooters e.d.) en pro-console als je smaak meer bij console genre's ligt (racers, action/adventure e.d.).

Vaak genoeg zijn de graphics van een console slechter dan op de PC. Alleen als de console nog maar pas gelaunched is, kunnen ze aardig mee t.o.v. PC graphics. Echter zijn er genoeg ports die geen gebruik maken van de potentiele kracht van de PC waardoor ze eruit zien als console games......

BF3 heeft wel beperkingen op het aantal spelers, echter liggen die een stuk hoger dan op de consoles (64 man maximaal).

PC heeft een grotere assortiment games, ook indie games e.d.
PC heeft meerdere digitale distributie platformen waarmee je games vanuit je luie stoel kunt kopen (Steam e.d.) en ook geen last meer hebt van schijfjes.
Dat introduceert ook een nadeel, meer last van DRM...

Nadeel van PC is wel dat het niet 'insert disc and play' is, gedoe met drivers/OS/whatever komt vaker voor. Maar je bent een tweaker of je bent het niet..... :+

Wat toch soms een belangrijk punt kan zijn is dat niet alle oudere games nog draaien op nieuwe consoles (backwards compatibility). Dit terwijl het bij de PC voor veel games wel geldt (ik kan nog games van voor 2000 draaien, installatie vereist soms meer gedoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Daar wil ik dan als pro Xbox toch wel aan toevoegen dat je veel gemakkelijk even snel je xbox aan zet terwijl je op de bank zit om een game te spelen. Het werkt ook altijd direct, je hoeft niet te klooien met instellingen om te kijken hoe je game runt. Xbox Live kost gemiddeld 3 euro per maand dus dat is 1,5 biertje minder per maand. Ook heb je de mogelijkheid om met non-tweakers (zoals mijn vrienden) toch te kunnen spelen.

Bovendien is een PC veel duurder dan een xbox. Daarnaast gebruik je niet 6 jaar dezelfde PC waarop je in die periode alle games zonder problemen draait, iets wat op de Xbox wel mogelijk is.

Een nadeel is dat je TV bezet is als je wilt gamen en dat huisgenoten dat minder leuk vinden. Zelf ben ik juist overgestapt van PC-gaming (die hard UT99 en WoW) naar Xbox omdat het lekker toegankelijk is.

[ Voor 12% gewijzigd door Aghanim op 17-01-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:51
En dus blijf ik bij de vuistregel: Speel op het platform wat je het prettigst vind in je budget. Vind je PC prettig en betaalbaar voor wat je ermee wilt doen, moet je ervoor gaan. Wil je gewoon af en toe lekker gamen zonder gedoe, zijn consoles een redelijk alternatief.

@XeNeRgY: Dezelfde xbox kan ook niet het maximale halen uit sommige games. Een goed voorbeeld is BF3 voor de xbox, die maar 24 spelers tegelijkertijd aan kan t.o.v. de 64 van PC en daarnaast maximaal 30FPS haalt op 720p. Dezelfde spel speel ik vloeiend op 1080p met 64 man op een grote map op de PC.
Let op wat je opgeeft voor niet upgraden, als je een goede PC 6 jaar gebruikt loop je tegen dezelfde beperkingen aan als de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Grappig dat niemand de PS3slim noemt, die is toch stukken stiller als een 360slim?
Van de mijne heb ik absoluut geen last, ik hoor hem amper.

[ Voor 26% gewijzigd door Mutatie op 18-01-2012 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
De 360 slim hoor je ook nauwelijks, alleen als het verder helemaal stil in de kamer is kun je 'm zacht horen zoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
Wat misschien ook niet onbelangrijk is: Waar spelen je vrienden op?? Het is toch leuker om met maten een spel online te spelen ?? :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Wat voor mij alweer 4 jaar geleden de doorslag gaf, was dat ik op de bank wou kunnen zitten, zonder het gezeik, van DirectX, Drivers, crashes, etc.

Nu wil ik never nooit meer terug naar de PC, oftewel een afgesloten hoofstuk.
Xbox 360 all the way.
Zal wel komen door de leeftijd ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Semper Fight op 20-01-2012 11:01 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Timocos schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:11:
Wat misschien ook niet onbelangrijk is: Waar spelen je vrienden op?? Het is toch leuker om met maten een spel online te spelen ?? :)
Klopt zeker!

Je wordt alleen wel vaak 'gedwongen' om mee te gaan in de spelkeuze van je vrienden. Spelen zij massaal MW3 maar speel jij eigenlijk liever BF3 is dat toch wel jammer. Zul je mee moeten gaan of nieuwe vrienden moeten maken bij BF3.

Luxeprobleem, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
ChrisLNFF schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:11:
De 360 slim hoor je ook nauwelijks, alleen als het verder helemaal stil in de kamer is kun je 'm zacht horen zoemen.
Nice, dat wist ik nieteens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Dat is maar net je definitie van stil... de Slim hoor je ook gewoon hoog zoemen. Voor een media/dvd/blu-ray speler zou het niet geaccepteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

ChrisLNFF schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:17:
[...]

Klopt zeker!

Je wordt alleen wel vaak 'gedwongen' om mee te gaan in de spelkeuze van je vrienden. Spelen zij massaal MW3 maar speel jij eigenlijk liever BF3 is dat toch wel jammer. Zul je mee moeten gaan of nieuwe vrienden moeten maken bij BF3.

Luxeprobleem, maar toch...
Dat is echt heel verschillend.
In mijn friendslist speelt iedereen zowat BF3, maar toen MW3 uitkwam, speelden de meesten deze game.
Ben gewoon verder gegaan met BF3 en na een week of 2 zag je iedereen weer zowat BF3 spelen.

Maar goed, idd net wat je zegt, meerdere vrienden/spelers zoeken die hetzelfde spelen als jezelf.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Rinzwind schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:45:
Dat is maar net je definitie van stil... de Slim hoor je ook gewoon hoog zoemen. Voor een media/dvd/blu-ray speler zou het niet geaccepteerd worden.
Ik vind het verwaarloosbaar. Check de review op tweakers er nog maar eens op na, het scheelt niks ivm de ps3 slim.

Edit: scheelt een db of 4. Mwah, ik kan ermee leven.

[ Voor 6% gewijzigd door ChrisLNFF op 20-01-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:03:
[...]

Huh? Het geluid van je pc is toch gewoon wat je hoort als je de headset via USB aansluit? Dus als je de xbox aansluit op de geluid-in van je geluidskaart, hoor je dat toch ook gewoon via de headset die op usb is aangesloten?

Dus:
Xbox->HDMI->Monitor (beeld)
Xbox->HDMI audio kabel (die dus in de andere poort van je xbox komt te zitten waar je ook scart op aansluit ofzo) -> Geluidskaart PC audio-in -> PC (windows) -> USB G35.
HDMI naast de standaard kabel (moet je wel de behuizing eraf slopen anders past het niet) werkt. De gele kabel gebruik je niet en de rode en witte stop je in de versterker en hopla geluid. Echter 7.1 gaat waarschijnlijk niet werken gezien dit softwarematig gebeurt. Zoek me al scheel naar oplossingen maar denk dat ik wel kan stoppen met zoeken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:00:
Wat voor mij alweer 4 jaar geleden de doorslag gaf, was dat ik op de bank wou kunnen zitten, zonder het gezeik, van DirectX, Drivers, crashes, etc.

Nu wil ik never nooit meer terug naar de PC, oftewel een afgesloten hoofstuk.
Xbox 360 all the way.
Zal wel komen door de leeftijd ;)
Ik herken het was 4 jaar Geleden dol blij met mij game pc die ik eind 2008 Voltooid had. Maar eind vorig jaar een laptop gekocht die niet uber snel is maat gewoon Rap genoeg is voor meeste spellen. En dat vond ik al heerlijk. Maar sinds deze week een ps3. En moet zeggen dat de laptop en de ps3 de pc van de troon totaal gestoten hebben. Net als Smartphone waar ik gek van ben. Alleen tablet vind ik niks. Die moeten na mij mening nog veel beter ontwikkeld worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik wilde eigenlijk ook stoppen met gamen op mijn pc, maar sinds BF3 en Skyrim uit zijn ben ik daar weer helemaal op teruggekomen :9~

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapyroo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-10-2024
Bekend probleem. Ik heb ook zowel een game-PC als een Xbox. Ik game liever onderuit op de bank met een controller TV en 5.1 set, maar vind de upgradability, openheid, backwards compatibility en bredere mogelijkheden van de PC veel fijner.

Het liefst zou ik mijn PC aan de TV hangen en hierop met de controller, maar dan heb ik weer geen toetsenbord en muis mogelijkheden, wat voor pc-shooters en het bedienen van windows wel een vereiste is. Daarnaast kan ik mijn laptop en mobiel wel gebruiken voor andere pc-taken.

Waar ik op hoop is dat Valve/Steam met een OS voor PC-gamen op de TV komt. Hier zijn al enkele geruchten over. In het volgende artikel legt Valve uit dat ze geen eigen console willen uitbrengen maar wel een UI die gamen op de TV mogelijk maakt: http://kotaku.com/steambox/. Ze verwijzen naar de alienware x51 als voorbeeld voor kleine krachtige pc's voor naast de TV: http://www.dell.com/us/p/alienware-x51/pd.aspx http://www.youtube.com/watch?v=bSHa5MopfKI. Dit gecombineerd met een controller die geschikt is om competitief een shooter te spelen vanaf de bank, of met aparte online afdelingen voor controller en muis gamers, zou een goede oplossing voor ons dilemma kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben juist voornamelijk overgestapt op consoles omdat ik de upgrades gewoon veel te duur vond. Elke paar maanden kon je wel weer upgraden als je alles op ultra wilde spelen. Of weer met drivers rommelen en andere instellingen eindeloos aanpassen.
Nu is het gewoon een schijfje in de console stoppen en lekker gamen. Xbox live is een fantastisch en makkelijk iets.

Als ik jou was zou ik meer de nadruk leggen op consoles en gewoon om de 4 jaar een nieuwe pc kopen. Dan kun je ook (wel een stuk later) op de pc gewoon gamen en beperk je de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:52:
Ik ben juist voornamelijk overgestapt op consoles omdat ik de upgrades gewoon veel te duur vond. Elke paar maanden kon je wel weer upgraden als je alles op ultra wilde spelen.
De ironie is natuurlijk dat sinds de komst van multiplatformgames, wat vooral met deze consolegeneratie groot is geworden, de spellen op de PC de hardware ook niet meer 'pushen', omdat het ook op de Xbox en Playstation moet draaien.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:02:
[...]
De ironie is natuurlijk dat sinds de komst van multiplatformgames, wat vooral met deze consolegeneratie groot is geworden, de spellen op de PC de hardware ook niet meer 'pushen', omdat het ook op de Xbox en Playstation moet draaien.
Is dat helemaal zo? Ik hou me er echt niet zo meer mee bezig, ik ververs mijn hardware meestal om de 3 a 4 jaar en kan dan weer een jaartje meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf op consoles en op de PC. Waar ik het liefst op speel ligt er maar net aan welke game er net uit zijn en welke mijn vrienden spelen.

Upgraden van een pc is niet meer zo duur zoals het allemaal geweest is en een upgrade hoef je niet meer vaak te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapyroo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-10-2024
Ik snap niet hoe iemand die altijd op de hoogste settings wil spelen over kan stappen op een console. Het beeld van een consolespel ziet er zo lelijk uit vergeleken met een pc spel. Al is het alleen maar vanwege de lage resolutie. Ik upgrade mjjn pc om de 2/3 jaar en koop altijd mid end grafische kaarten rond de 150 euro. Een spel als BF3 ziet er vele malen mooier uit op low met een goede resolutie op de pc.

Edit: buiten de hierbovengenoemde voordelen van consoles t.o.v. pc natuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door dapyroo op 19-03-2012 11:23 ]

Pagina: 1