• cbraafhart
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-01 22:12
Goede morgen/middag/avond

vandaag heb ik me iphone 4s binnen gekregen :)
Eindelijk een decent apple phone in me handen.

Maar mijn grootste probleem nu is dat whatsapp niet te vinden is in appstore.
Ik kan het niet via whatsapp's website download, ook niet via itunes, ook niet handmattig
installeren ook niet mogelijk via de iphone zelf te installeren

mijn vraag is ben ik de enige :? :?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://itunes.apple.com/b...E-ITUHOME-NEWAPPLICATIONS

Vraag me af of Google ook niet werkt bij je...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
En als je op die link klikt en iTunes opent krijg je de melding dat 'ie niet in de Nederlandse appstore beschikbaar is, maar wel in de Belgische (waar jij naar linkt). Dus zo raar is z'n vraag niet.

The devil is in the details.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:43

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Hoi cbraafhart,

Welkom op dit leuke forum :) Om dit forum zo leuk te houden, is het wel de bedoeling, dat je zelf eerst moeite doet, voordat je hier vragen stelt. Bijvoorbeeld google gebruiken, de FAQ van dit forum lezen, enzovoort.
Ik denk dan, dat je het antwoord wel kan vinden :)

Veel plezier hier, en ook veel plezier met de 4S

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hahn schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:43:
[...]

En als je op die link klikt en iTunes opent krijg je de melding dat 'ie niet in de Nederlandse appstore beschikbaar is, maar wel in de Belgische (waar jij naar linkt). Dus zo raar is z'n vraag niet.
Neem een non-Apple gebruiker eens kwalijk dat 'ie niet naar de goede URL kijkt?

http://www.google.nl/url?...EuEvD5xqiJZbv8cdQ&cad=rja
http://itunes.apple.com/n...essenger/id310633997?mt=8

[Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 13-01-2012 23:46]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
MAX3400 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:45:
[...]

Neem een non-Apple gebruiker eens kwalijk dat 'ie niet naar de goede URL kijkt?

http://www.google.nl/url?...EuEvD5xqiJZbv8cdQ&cad=rja
itunes.apple.com/nl/app/whatsapp-messenger/id310633997?mt=8
Als je belerend wilt zijn, dan moet je niet het risico willen lopen dat je het fout hebt :+

The devil is in the details.

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 09:54
Whatsapp is door onbekende reden uit de Appstore verdwenen. Zie ook dit artikel

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:28

Swordlord

Act first, think never

http://twitter.com/#!/WhatsApp/status/157959336818257920
WhatsApp Inc.
@WhatsApp WhatsApp Inc.
Sorry, WhatsApp is temporarily unavailable on iTunes. We submitted a new version and are awaiting approval and publication by Apple

[Voor 63% gewijzigd door Swordlord op 14-01-2012 00:00]

• cbraafhart
@sparhawk sorry maar i did google it hahahah daarom schrijf ik ook op een forum om te vragen als ik alleen ben en hoe als jullie het opgelost hebben hoe jullie het gedaan hebben. hahahahahahah ik heb zelf een emailtje gestuurd naar whatsapp klantenservice om direct een antwoord van hun te krijgen. So i did my research before posting :-)

• cbraafhart
ahahhahaha en om zo te zien was ik opzoek voor whatsapp voordat deze tweets en knowhow kwamen. ik was vanaf gisteren avond rond 9 bezig the eerst tweets kwam 12uur snachts :D hahahahah dus de reden waarom ik niks kon vinden was dat hahahahah ik was gewoon te vroeg :-D

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 16:21
cbraafhart schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 09:26:
ahahhahaha en om zo te zien was ik opzoek voor whatsapp voordat deze tweets en knowhow kwamen. ik was vanaf gisteren avond rond 9 bezig the eerst tweets kwam 12uur snachts :D hahahahah dus de reden waarom ik niks kon vinden was dat hahahahah ik was gewoon te vroeg :-D
Jij bent vrolijk.....
Goed om te weten dat de rede nu duidelijk is, maar als je in je start post ook vermeld wat je allemaal gedaan hebt dan krijg je die informatie niet nogmaals gevraagd.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Anoniem: 404361

is nog nooit eerder voorgekomen dat hij werd verwijderd voor een update... de oude bleef meestal staan tot de update er kwam, ik vraag me af of bestaande whatsapp klanten moeten betalen voor de nieuwe versie..

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 16:54

Bullet NL

Eigen Wijs

Whatsapp tijdelijk uit App Store, nieuwe versie wacht op publicatie

http://www.allaboutphones...-wacht-op-publicatie.html

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee