Lampuhkap schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 23:07:
nou, mijn reden was dus om te beginnen al dat verschrikkelijke itunes.
De belachelijk overpricede hardware.
T ziet er prachtig uit hoor, maar het is gewoon stervensduur tot het punt dat t gewoon niet grappig meer is. Tis dat ik deze gekregen heb, maar 160 euro ofzo voor een mp3speler is me echt teveel van t goeie.........
En omdat ze muizen hebben met maar 1 knop

offtopic verhaaltje

:
DANKJEWEEEEEEEEEEEL EINDELIJK SATISFACTION!!!!!!!!!!!
oke overreacten is een eigenschap van mij
je hebt een punt.
een goed punt!
je hebt helemaal gelijk dat het overpriced is!
vooral de nieuwe iPod nano dat is volgens mij tot nu toe wel het meest overpricede product van apple (alhoewel mijn C2D macbook(white) is overigens ook een ronde 1000 euro

))
daar valt verder niet over te praten omdat je gewoon gelijk hebt
ik WIL wel gaan discussieren over sommige dingen alleen daar heb ik nu de puf even niet voor. (- @ legerbasis havelte geweest, training ZWAAR! dus ben te moe om een discussie aan te gaan

)
maar daar zal ik wel even een woordje over wisselen met een moderator over een "eindeloze apple discussie" o.i.d.
maar to tha point:
ik vind het in ieder geval mooi dat je je druk maakt om de PRIJS en niet over het product

is al veranderd, zo'n 5 jaar geleden.
moet toegeven dat ze voor het intensieve gebruik inderdaad gewoon ronduit KUT zijn om te gebruiken.
maar wat ik dan ook weer bedoel is: midden 2011 apple komt met een MULTITOUCH MUIS! genaamd de magic mouse, prachtig concept, goeie features, innovatief, etc. etc. etc.
laat 2011: microsoft komt met een multitouch muis
*schreeuwstukje* DAAR KAN IK MIJ ZOOOOOOOO BOOS OVER MAKEN! PUUR COPY PASTE MINDED!
[
Voor 18% gewijzigd door
w4v3g0d op 13-01-2012 23:19
]