Toon posts:

P3-600EB op Asus p3c-e

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Graag wil ik mijn P3-600EB op ca 800 laten draaien, weet alleen niet precies hoe ik din moet stellen dus op hoeveel de fsb moet zonder mijn geforce te slopen, en VCore moet daar wat aan gedaan worden ??
Wie kan mij enige info geven ?? Alvast bedankt

Verwijderd

Je EB loopt al op 133MHz FSB, en standaard is een Coppermine 1,65 volt, de mijne (550E) heb ik op 1,75volt lopen en 145MHz FSB met PC100 geheugens, dus ik denk dat je GeForce nu al aan zijn eind van z'n kunnen zal lopen, het is een kwestie van proberen, ik weet niet wat voor mobo je hebt, en welke FSB's je ter beschikking hebt, probeer eens 143MHzFSB...

Verwijderd

Hi Arno
Je moet ff uitvinden welke chipset je hebt voor de FSB speed selectie. Score het proggie cpuboost voor de juiste chipset. Je kan dan handmatig FSB/AGP speed veranderen. Je P-III moet minimaal 133 hebben want je interne stepper staat op 4,5. 800mhz / 4.5 = 177 FSB
Mijn plankie chaintech 6ata4 gaat "maar" tot
155 mhz fsb. eigenlijk had je en 600E moeten hebben met 100 fsb * 6 Suc6

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 20:57

ken

hi jackal

waar heb je die chaintech 6ata4 gekocht
en wat voor processor heb jij erin
en op welke fsb en loopt die ook stabiel
ben ook van plan om die te kopen

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Topicstarter
Het moederbord is een Asus p3c-e, en de interne step staat inderdaad op 4.5 maar als ik een fsb van 177 instel, start ie niet op, en daarna start ie op als een P450

Verwijderd

ja eigelijk zijn de 100 mhz cpu's beter maar daar heeft ie nu niets aan tenzij hij hem ergens kan ruilen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat cpuboost werkt niet echt met I820 denk ik

Verwijderd

Ken :
Viavia bij Hacom uit hilversum
Maar als je chaintech mialt dan weten ze wel
waar je hem kan kopen de importeur voor europe zit in nederland. en mailen je gewoon in het nederlands terug. (kijk service)
Ik heb een 600E liggen en ben bezig met waterkoeling. wil ergens achter in de 800
of 900 eindigen maar heb problemen met 3dfx 3500 word ook erug heet...
Als ie het allemaal doet dan heb ik wel pics op mijn page.
Pagina: 1