NFS The Run: geen FSAA, vastlopers...?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag NFS The Run voor PC gekocht. Ik dacht dat Frostbite zulke mooie graphics zou hebben: daarvoor kocht ik het spel, eigenlijk, om ff lekker next-gen te racen. Blijkt FSAA compleet te ontbreken? WTF? Ziet er niet uit daardoor...!!! Vervolgens blijkt dat je die domme filmpjes niet kan onderbreken en dat je die na een herstart vrolijk weer te zien krijgt...

Ben ik EINDELIJK bezig met de eerste race (ik kreeg eerst m'n stuur niet goed aan de praat), loopt het spal compleet vast...!!!

Wat een onmogelijk bagger...

Iemand tips om FSAA alsnog werkend te krijgen? Ik heb een GTX580. Jakkes, ik heb eigenlijk een hekel aan PC-games: het is ALTIJD gedonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 11:57
Dat zeg je verkeerd. Het is niet altijd gedonder. De game is gewoon gigantisch brak en weer de zoveelste console port die t voor de PC verknald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan zijn die twee games die ik zo ongeveer per jaar koop waarschijnlijk allemaal ports... Weggegooid geld, dit.

EDIT
Spel nog twee keer geprobeerd. Elke keer weer wachten op het filmpje en de onzin eromheen. En weer vastlopers. Waardeloze rommel...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
psychoclown schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 09:33:
Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.
Ok, sorry!

Ik heb onderhand wat posts gelezen op het EA forum en het blijkt dat zowat iedereen het speel niet speelt op de PC omdat het gewoon niet te spelen is... en EA doet niets, zegt niets en laat een niet werkend spel gewoon verkopen. Ik koop tegenwoordig heel weinig games, eigenlijk alleen maar zo nu en dan een race game, maar EA heeft het voorlopig afgedaan wat race games betreft.