T-mobile 'onbeperkt internet'

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56
Hallo,

Ik heb een half jaartje terug een 3G wifi modem aangeschaft en een Ben internet abbonementje (onbeperkt internet, en zelfs na de 1gb nog 'volle' snelheid). Helaas heeft ben dit intussen niet meer, en ik zoek een (extra) oplossing voor wifi in de auto (Radio streams o.a.).

Nu kom ik waarschijnlijk uit bij T-mobile, gezien dat de enige lijkt die nog 'onbeperkt' internet heeft.

Onder 'onbeperkt' doel ik in deze op een abbonement van een X aantal euro's dat niet na het overstijgen van het limiet ineens 50 cent per MB wordt, maar al dan niet vertraagd maar zeker geen extra kosten met zich mee brengt.

Gezien ik nergens lijkt te kunnen vinden wat de eventuele trage snelheid is of hun perceptie van "onbeperkt internet" wou ik jullie vragen;

Is t-mobile de juiste keus en wat is nou onbeperkt internet bij hun?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:08

netblade

Sunrise

BLACKfm schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:28:
Hallo,

Ik heb een half jaartje terug een 3G wifi modem aangeschaft en een Ben internet abbonementje (onbeperkt internet, en zelfs na de 1gb nog 'volle' snelheid). Helaas heeft ben dit intussen niet meer, en ik zoek een (extra) oplossing voor wifi in de auto (Radio streams o.a.).

Nu kom ik waarschijnlijk uit bij T-mobile, gezien dat de enige lijkt die nog 'onbeperkt' internet heeft.

Onder 'onbeperkt' doel ik in deze op een abbonement van een X aantal euro's dat niet na het overstijgen van het limiet ineens 50 cent per MB wordt, maar al dan niet vertraagd maar zeker geen extra kosten met zich mee brengt.

Gezien ik nergens lijkt te kunnen vinden wat de eventuele trage snelheid is of hun perceptie van "onbeperkt internet" wou ik jullie vragen;

Er is geen onbeperkt internet meer, T-Mobile hanteert ook limieten die je af kunt kopen met een "onbeperkt internet bundel" voor 5 euro in de maand.
Zodra je over je limiet heen gaat val je terug op 64/64kbit niet echt bruikbaar voor radiostreams.

Helaas zul je op dit moment in Nederland geen onbeperkt internet tegenkomen voor op je mobile.

nb dit ging over mobiele abo's met een internetbundel, bij laptop abo's (data only) betaal je die 5 euro niet maar wordt je na je limiet op 128/64kbit gecapt, je kunt voor 10 euro per keer je limiet resetten zodat je weer de volle snelheid haalt.

[ Voor 8% gewijzigd door netblade op 13-01-2012 18:53 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:28:
Hallo,

hey,

is ben vrij prepaid geen optie? die is nog niet aangepast.

1GB full speed 1mbps daarna 64/64kbps voor 9,99 per maand.

http://ben1.poort80.net/d...en_prepaid_prijslijst.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:50:
[...]

Er is geen onbeperkt internet meer, T-Mobile hanteert ook limieten die je af kunt kopen met een "onbeperkt internet bundel" voor 5 euro in de maand.
Zodra je over je limiet heen gaat val je terug op 64/64kbit niet echt bruikbaar voor radiostreams.

Helaas zul je op dit moment in Nederland geen onbeperkt internet tegenkomen voor op je mobile.

nb dit ging over mobiele abo's met een internetbundel, bij laptop abo's (data only) betaal je die 5 euro niet maar wordt je na je limiet op 128/64kbit gecapt, je kunt voor 10 euro per keer je limiet resetten zodat je weer de volle snelheid haalt.
Niet helemaal waar, ik heb namelijk gewoon onbeperkt internet in mijn T-Mobile Flex zakelijk abbonementje, en die kan je nog steeds afsluiten. Mits je de beschikking hebt over een KVK nummertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:43

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Wat omslachtig misschien, maar via gsmtopdeal.nl kun je relatief goedkope t-mobile abonnementen afsluiten (inclusief toestel) waar onbeperkt (1 gb, 1 mbps daarna terug naar 64/64) inzet. Dit is voor 2,50 per maand te upgraden naar 2 gb, 3,6 mbps daarna 64/64. Zit je wel met een toestel 'opgescheept'. Als je die verkoopt wordt het nog goedkoper :P. (2 gb heb je dan voor +/- €14,50 p/m)

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:51
Je zou eens kunnen kijken naar een Hyves Mobile (t-mobile netwerk als ik me niet vergis) Sim-only. Die heeft "onbeperkt internet" op 384/64 kbps vanaf 13,12 euro per maand (gemiddeld over 2 jaar). voor 5 euro extra per maand heb je de eerste 2 GB 3,6mbps/384, daarna weer 384/64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:08

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:26:
[...]

Niet helemaal waar, ik heb namelijk gewoon onbeperkt internet in mijn T-Mobile Flex zakelijk abbonementje, en die kan je nog steeds afsluiten. Mits je de beschikking hebt over een KVK nummertje.
Maar dan moet je wel een kvk nummertje hebben á 60 euro per jaar ;)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Pagina: 1