Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Had even rondgezocht op het forum, dan was je dit tegengekomen:
Overclocking & Tweaking FAQ
Kijk daar even voor je een verdere vraag stelt.
Overclocking & Tweaking FAQ
Kijk daar even voor je een verdere vraag stelt.
There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night
Eigenlijk verwachte ik wel iemand te treffen hier met hetzelfde moederbord en processor als ik...
Een mooie Faq... maar wellicht is er iemand hier die een preciezer antwoord kan geven, in de zin van ik heb met deze specs het tot zover gekregen, misschien heb je hieraan gedacht...?
Een mooie Faq... maar wellicht is er iemand hier die een preciezer antwoord kan geven, in de zin van ik heb met deze specs het tot zover gekregen, misschien heb je hieraan gedacht...?
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
we kouwen op dit forum niks voorObi1r schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 20:06:
Eigenlijk verwachte ik wel iemand te treffen hier met hetzelfde moederbord en processor als ik...
maar 1 opmerking.
het is een hele magere overklok met een veeel te hoge voltage.
wat zijn in godsnaam je temperaturen, en onder welke koeler klok je over?
en overklokken doet men in de bios. de x6 heeft meestal wel een unlockt multi en die hoef je alleen een paar stapjes omhoog te gooien.
elke cpu en hardware is anders, ookal heb je dezelfde bord, ze blijven allemaal uniek.
dus de ene chip klokt hoger dan de ander dus je kunt geen settings proberen die anderen ook heeft en ervanuitgaan dat dit stabiel loopt.
nog een handige topic en waar je het eigenlijk zou moeten posten:
AMD CPU Overclock Topic #6
hiermee kom je er wel uit.
en nu lezen jij
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
1055T heeft geen unlocked multi. Voor de rest, simsalabim: AMD CPU Overclock Topic #6
Hahahaha lachen wel. Ben geen luie draak, wel weinig technisch onderlegd met dit soort dingen.
Vandaar m'n voorkeur voor auto overklok....
Maar ik ga lezen... bedankt voor de links!
Vandaar m'n voorkeur voor auto overklok....
Maar ik ga lezen... bedankt voor de links!
Ach, wellicht steek ik er nog wat van op
En vragen stellen word je niet minder van, al vinden sommigen van wel...
En vragen stellen word je niet minder van, al vinden sommigen van wel...
[ Voor 48% gewijzigd door Obi1r op 14-01-2012 01:33 ]
Pagina: 1