Windows Viewer Voorstelling naar tweede monitor

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan|IA2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06-2021
Hallo mede-Tweakers,

Ik zit met een probleem, ik heb twee monitoren aangesloten op mijn Windows XP desktop PC. Ik maak soms gebruik van een fotovoorstelling via Windows, alleen deze voorstelling wordt automatisch getoond op het primaire beeldscherm, terwijl ik deze op het secundaire beeldscherm wil tonen.

Ik kan hier geen instelling voor vinden terwijl ik deze wel zou verwachten, om deze automatisch naar een tweede monitor te brengen.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 14:14
Voor Win7:
1. In Windows Photo Viewer, start the slide show by pressing the Play button or F11.

2. Press the Windows Key + Shift + Right Arrow (or left arrow if your secondary display is configured to the left) keys to move the slide show to the secondary display.
Voor XP bestaat zoiets niet voor zover ik weet. Heel gek, ik heb er ook wel eens naar gekeken, maar volgens mij is de makkelijkste oplossing om een ander programma te gaan gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Rupie op 13-01-2012 21:51 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

als het toch soms is waarom niet gewoon even je 2e beeldscherm primar maken ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)