Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Server Error in '/Remote' '/Owa' Application.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Small Business Server 2011. Ik heb recentelijk de Exchange Best Practices Analyzer willen installeren. Deze vroeg toen voor .NET Framework 1.1 installatie. Deze heb ik toen gedownload en geïnstalleerd waardoor ik vervolgens de Exchange Best Practices Analyzer geïnstalleerd heb. Echter (voordat ik de Exchange BPA uitvoerde) werkte mijn webmail niet meer. Wanneer ik nu mijn webmail wil benaderen, intern of extern via localhost/owa krijg ik de volgende foutmelding

Server Error in '/owa' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

Wanneer ik in de Event Viewer kijk, krijg ik de volgende melding terug
Event code: 3005
Event message: An unhandled exception has occurred.
Event time: 13-1-2012 14:08:42
Event time (UTC): 13-1-2012 13:08:42
Event ID: 808c78af1e7d4c138b71611caf001f64
Event sequence: 2
Event occurrence: 1
Event detail code: 0

Application information:
Application domain: /LM/W3SVC/1/ROOT/owa-1-129709337094415492
Trust level: Full
Application Virtual Path: /owa
Application Path: C:\Program Files\Microsoft\Exchange Server\V14\ClientAccess\owa\
Machine name: SRV-SBS-2011

Process information:
Process ID: 10140
Process name: w3wp.exe
Account name: NT AUTHORITY\SYSTEM

Exception information:
Exception type: HttpException
Exception message: The type initializer for 'Microsoft.Exchange.Clients.Owa.Core.Culture' threw an exception.

Request information:
Request URL: https://localhost:443/owa/
Request path: /owa/
User host address: ::1
User:
Is authenticated: False
Authentication Type:
Thread account name: NT AUTHORITY\SYSTEM

Thread information:
Thread ID: 1
Thread account name: NT AUTHORITY\SYSTEM
Is impersonating: False
Stack trace: at System.Web.HttpApplicationFactory.EnsureAppStartCalledForIntegratedMode(HttpContext context, HttpApplication app)
at System.Web.HttpApplication.RegisterEventSubscriptionsWithIIS(IntPtr appContext, HttpContext context, MethodInfo[] handlers)
at System.Web.HttpApplication.InitSpecial(HttpApplicationState state, MethodInfo[] handlers, IntPtr appContext, HttpContext context)
at System.Web.HttpApplicationFactory.GetSpecialApplicationInstance(IntPtr appContext, HttpContext context)
at System.Web.Hosting.PipelineRuntime.InitializeApplication(IntPtr appContext)

Custom event details:

Mijn Windows Small Business Server 2011 Console pagina (localhost/remote) werkt ook niet meer. Hierbij krijg ik de zelfdefoutmelding.

Ik vermoed dus dat het te maken heeft met het installeren van .NET Framework 1.1. Want sindsdien zijn deze 2 websites er mee gestopt. Ik heb .NET Framework 1.1 verwijderd, ik heb .NET Framework 4.0 opnieuw geïnstalleerd en heb de Client Access Role van Exchange ookal opnieuw geïnstalleerd. Maar dit geeft tot op heden nog het zelfde resultaat.

Is er iemand die mij hier nog bij kan helpen? Of die misschien in staat is om een Teamviewer sessie op te zetten en mij uit deze brand te helpen?

Bij voorbaat super bedankt!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:40
Je hebt in het exchange 2010 Management Console de mogelijkheid om de VirtualDirectories opnieuw aan te maken. Ik denk dat je hiermee een heel eind komt ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Of die misschien in staat is om een Teamviewer sessie op te zetten en mij uit deze brand te helpen?
Mwhoa, gezien je vorige posts waar je ook regelmatig "simpele" vragen stelt, maar vervolgens niet meer terugkomt, vraag ik me af wat er nou hier gebeurd is om tot de error te komen.

Heb je handmatig zaken verwijderd of is dat gebeurd door "automatische" installaties? Heb je geen backup/restore? Eventueel zelfs een simple System Restore?

De meldingen en logging die je post zijn eenvoudig terug te vinden op TechNet; welke topics heb je daar gevonden en waarom loop je in die topics vast met je eigen server?

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 13-01-2012 15:08 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga t proberen! Kun je mij misschien vertellen waar deze mogelijkheid zit? Heb hier nog nooit mee gewerkt. Hoe ga ik overigens het probleem oplossen van de localhost/remote pagina?

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:55
Ik gok dat door de installatie van .net 1.1 deze nu voorrang heeft gekregen in IIS boven .NET framework 2.0.
Voer eens vanaf een command prompt dit command uit:
cd c:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727
aspnet_regiis -i

Ervanuitgaand dat het 32 bit is anders is het pad Framework64 ipv Framework

[ Voor 14% gewijzigd door Meekoh op 13-01-2012 15:32 ]

Computer says no

Verwijderd

Topicstarter
Meekoh schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:32:
Ik gok dat door de installatie van .net 1.1 deze nu voorrang heeft gekregen in IIS boven .NET framework 2.0.
Voer eens vanaf een command prompt dit command uit:
cd c:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727
aspnet_regiis -i

Ervanuitgaand dat het 32 bit is anders is het pad Framework64 ipv Framework
Ik heb het commando uitgevoerd, maar ik krijg nogsteeds dezelfde melding als in het begin.

Verwijderd

Topicstarter
Newjersey schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:03:
Je hebt in het exchange 2010 Management Console de mogelijkheid om de VirtualDirectories opnieuw aan te maken. Ik denk dat je hiermee een heel eind komt ;)
Ik heb ook een nieuwe Virtual Directory aangemaakt in Exchange, echter geeft dit het zelfde resultaat en nogsteeds de zelfde melding.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:09:
[...]

Ik heb ook een nieuwe Virtual Directory aangemaakt in Exchange, echter geeft dit het zelfde resultaat en nogsteeds de zelfde melding.
Een nieuwe aangemaakt of opnieuw aangemaakt? Nogal een verschil...

Trouwens, wil je Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif gebruiken i.p.v. meerdere keren posten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:10:
[...]

Een nieuwe aangemaakt of opnieuw aangemaakt? Nogal een verschil...

Trouwens, wil je [afbeelding] gebruiken i.p.v. meerdere keren posten?
Ik heb de Reset optie in Exchange gebruikt. Hierdoor wordt ie eerst verwijderd, en daarna opnieuw aangemaakt.

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:34

_Arthur

blub

Schakel dan iemand in die er wel verstand van heeft.

Verwijderd

Topicstarter
_Arthur schreef op zondag 15 januari 2012 @ 09:30:
[...]

Schakel dan iemand in die er wel verstand van heeft.
Misschien heb ik daarom een topic aangemaakt, om zo iemand te vinden die mij kan helpen!

Zijn er ook nog nuttige reacties?

• TCP_IP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-11 20:42
In IIS kun je instellingen hoe gedetailleerd de foutmelding moet zijn.
Deze regel staat er nu tussen

The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Kun je de pagina eens lokaal op de server openen en kijken of je een gedetailleerdere melding krijgt?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zonder user kun je niet inloggen dunkt me ?
User:

Iperf

Pagina: 1