Zelda: A link to the past...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Speel deze op de good old snes, en kom niet verder... :( Je moet toch de 3 artifacts terughalen om het grote zwaard te mogen hebben? Nou, bij een van deze, in de desert, kom ik op een gegeven moment niet verder.

Het is een ruimte waar in het midden een paal staat met een ronddraaiend lazer die schiet als ie je in het vizier heeft. Er is een deur in die ruimte maar die is dicht en er zit geenslot op... Wat moet ik doen om door die deur te mogen?? :?

Ditzelfde, een deur die niet open wil en zonder slot erop, komt ergens anders nog eens voor, en die wil ook niet open.

Bedankt voor de hulp!

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moest je in die ruimte een van de blokjes verschuiven, of anders de lampjes aansteken met je vuurdinges (hoe heet dat kreng ook al weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Op vrijdag 23 maart 2001 04:49 schreef DMaarten het volgende:
Volgens mij moest je in die ruimte een van de blokjes verschuiven, of anders de lampjes aansteken met je vuurdinges (hoe heet dat kreng ook al weer)
Die lampjes aansteken heb ik gedaan, maar er gebeurt niks en ze gaan gewoon weer uit... En de blokjes verschuiven: heb ik ook geprobeerd, maar ik zal nog niet alle windrichtingen voor elk blokje hebben gehad... ;)

Ik zal het proberen. Iemand misschien nog een tip, want ik vress dat het dat niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Is dat een ruimte waar boven de gesloten deur is en beneden de uitgang naar buiten?

Dan moet je namelijk een blokje verschuiven :)
Links boven staan er als het goed is een stuk of drie van die blokjes.. en dan hoogst waarschijnlijk de middelste naar boven duwen.

----
May Zelda be your guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Op vrijdag 23 maart 2001 08:37 schreef Reigner_Mortem het volgende:
Is dat een ruimte waar boven de gesloten deur is en beneden de uitgang naar buiten?
Hmm... jij kent de ruimte wel degelijk, klopt precies. Ik zal het vanmiddag effe proberen, thanks! :)