Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allemaal,

Ik ben best een leek met computers dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb voor mijn dochter een qware pro3 7 inch tablet gekocht maar als ik deze met aangeleverde usb kabel aansluit herkent de laptop deze niet. Er is geen stuurprogramma voor gevonden. Weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen zodat ik er muziek en fotos voor haar op kan zetten.

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie antwoorden.

Aaron

Verwijderd

Ben ook zo,n leek hoor. Heb ook net dit apparaat. Je moet je apparaat melden dat het ok is door de notificatiebalk van android open te slepen, daar kun je dat aanklikken als je je snoer hebt verbonden. Ik vond dit op androidworld.nl, zoek op android aansluiten op pc (ik vond het via google.)

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik kan je aanraden om even in het Qware-topic te neuzen: Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1

Daar staan diverse berichten in over USB-drivers e.d. :)

Nomen nescio

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT wat meer eigen initiatief. Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je het bovengenoemde topic al doorgenomen? Wat kwam er uit je zoekpogingen?