[Outlook 2010] Hotmail synchronisatie fout 5102

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:43
Ik heb sinds afgelopen woensdag Windows 7 opnieuw geïnstalleerd vanwege de aankoop van een nieuwe harde schijf. Tot woensdag gebruikte ik Outlook 2010 voor m'n Hotmail-account icm de Outlook Connector op m'n oude installatie.

Op mijn nieuwe installatie heb ik Outlook 2010 opnieuw geïnstalleerd samen met de Outlook Connector. De verbinding wordt in eerste instantie gewoon gemaakt, maar na het binnenhalen van al m'n berichten tot 29-08-2008 geeft hij de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/nbotuf.png

Precies hetzelfde probleem heb ik bij Windows Live Mail, daar laadt hij ook de berichten tot 29-08-2008, en daarna krijg ik een vergelijkbare foutmelding.

Ik kan geen bijzonderheden ontdekken bij de eerstvolgende mailtjes na 29-08-2008, en daarnaast heb ik al een hoop 'oplossingen' geprobeerd die ik via google heb gevonden zoals het opnieuw instellen van het account, alles opnieuw installeren etc. Maar helaas helpt niks. :/
Zijn er meer mensen die deze foutmelding bekend voorkomt, en zo ja, wat hebben jullie er aan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
De foutmelding "tijdelijke fout op de server" doet vermoeden dat er momenteel een storing is met Hotmail of op de server waar jouw mailbox gehost wordt.

Microsoft Support kan controleren of dit ook inderdaad het geval is. Je kunt ze bellen of het via de Windows Live forums proberen;
http://windowslivehelp.co...d7-463e-a8ec-560a73213017

Mocht je er dan nog steeds niet uitkomen, stuur me even een PM met je Hotmail adres en je support case nummer en dan stuur ik deze door aan de betreffende persoon binnen het Hotmail team.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:43
Ok super, bedankt voor de tips!
Ik heb nu een topic geopend op de Windows Live forums. Mocht daar niks uitkomen, dan zal ik een PM sturen. :)