Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe lang is aanbieding Norton geldig

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:29
Hoihoi

Loop nu even Norton Ineternet Security 2012 proef op mijn computer (voor het eerst in meer dan 10 jaar dat er iets van Norton op mijn computer zit).

Ik zit er over te denken om het aan te schaffen voor de 3 pc's in huis.
Heb nu dus de proefversie draaien (30 dagen). Als ik op upgrade druk kom ik op een pagina waarbij ik voor 60 euro voor 2 jaar voor 3 computers NIS kan aanschaffen.

Is er iemand die ervaring heeft hoelang deze aanbieding geldig is? Ik heb hem tot nu op het web niet goedkoper gevonden en ben dus een beetje bang dat ik mogelijk die aanbieding mis loop als ik te lang wacht. Maar ik ben er nog niet helemaal zeker va of ik NIS wel wil behouden, maar dan weet ik wat mijn deadline is.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vraag het ze, je kunt vast wel een mailadres of contactformulier vinden op de website :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:29
F_J_K schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:14:
Vraag het ze, je kunt vast wel een mailadres of contactformulier vinden op de website :Y)
Jezus, wat stom van me.
Zo gewend te zoeken en te googlen dat ik daar niet aan dacht.

Heb je als je een nachtdienst hebt gehad.

Gooi maar dicht.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:P
Sowieso heb je (bij een NL/Europees deel vd site) dan nog een kleine kans op wat extra korting te regelen, kan ik me zo voorstellen.

Op zich een terechte vraag hoor, maar er is niemand hier die een beter antwoord kan geven dan zijzelf. Dus inderdaad, sluiten is misschien beter :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.