Goedemorgen tweakers,
Ik ben bezig met een php script die een query resultaat weg moet schrijven naar een .txt bestand.
Het probleem is dat ik (in het txt bestand) een resource id #6 foutmelding krijg die ik niet weg krijg. Ik heb op google gezocht maar kan geen oplossing vinden die voor mij relevant is.
Ik gebruik de volgende code:
Kan iemand mij vertellen waar die resource id# 6 vandaan komt en hoe ik deze melding weg kan krijgen?
Cyclonexxl.
Ik ben bezig met een php script die een query resultaat weg moet schrijven naar een .txt bestand.
Het probleem is dat ik (in het txt bestand) een resource id #6 foutmelding krijg die ik niet weg krijg. Ik heb op google gezocht maar kan geen oplossing vinden die voor mij relevant is.
Ik gebruik de volgende code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <?php $host="localhost" ; $username="root"; $dbnaam="querys"; $db = mysql_connect($host,$username); mysql_select_db($dbnaam,$db); $resultaat4 = mysql_query("SELECT Email FROM users"); $myFile = "test.txt"; $fh = fopen($myFile, 'a'); $myFile = "test.txt"; $fh = fopen($myFile, 'a') or die("can't open file"); $stringData = $resultaat4; fwrite($fh, $stringData); fclose($fh); ?> |
Kan iemand mij vertellen waar die resource id# 6 vandaan komt en hoe ik deze melding weg kan krijgen?
Cyclonexxl.