Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Beste Tweakers,

Voor mijn administratie moet ik kilometers bijhouden. Papier en pen is hiervoor niet de oplossing omdat ik het simpelweg vergeet of te veel moeite vindt.

Anno 2012 lijkt mij dat er toch software moet zijn die dit voor je kan doen. Maar na mijn zoektocht op TomTom.com, Navigon.com, Garmin.com zie ik nergens gesproken worden over kilometer- of ritregistratie opties.

Nu navigeer ik altijd via Google Maps, maar de aanschaf van een TomTom of soortgelijk systeem ben ik aan het overwegen MITS bovengenoemde functionaliteit beschikbaar is.

www.maartenlangelo.nl

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-11 21:53
Sygic Aura heeft een reislogboek. (bron: http://cdn.sygic.com/Andr...ta/Res/userguides/dut.pdf, scroll door naar pagina 37)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Verwijderd

Ik kwam deze laatst tegen op transportwereld en ben in de verleiding om zo iets te gaan kopen.
Het probleem is natuurlijk ook hierbij dat je er aan moet denken om aan te zetten.

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
http://www.mappedometer.com/

Aangezien je via google maps werkt is dit misschien een (iets andere) oplossing?

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Vrijwel alle moderne auto's hebben toch een kilometerteller?

Verwijderd

Vrijwel alle moderne auto's hebben toch een kilometerteller?
Vrijwel alle moderne mensen kunnen tegenwoordig toch lezen? :P
Papier en pen is hiervoor niet de oplossing omdat ik het simpelweg vergeet of te veel moeite vindt.

Ik heb de Rittenregistratie van NedSoft besteld.
Zal wel laten weten hoe hij bevalt

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2012 17:31 ]

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Thanks voor alle input, ik ben benieuwd naar de ervaringen met NedSoft!

www.maartenlangelo.nl

Pagina: 1