Misha schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:12:
Ze hebben twee Canon 60D's mee, met volgens mij 10-22's, 24-105's en 70-200's. Mooi setje apparatuur!
Een loodzwaar maar oerdegelijk Manfrotto-statief met (ik meen, pin me er niet op vast, enkel op een afstandje gezien) 501HDV kop en wat opneemapparatuur van Senheiser
Ze zijn inderdaad lekker bezig!

Lekker bezig met apparatuur? Apparatuur wil niks zeggen. Zoals laatst de bytes&babesofhoedanook-blabla. Beetje suffe interviews van 7 minuten lang.
Ik zit zojuist deze te bekijken
reviews: Hands-on: Asus-tablets voor elke beurs
Jezus hoe goed kun je de audio verneuken? En 3,5 minuut over 1 ding? Bla bla bla hoor ik alleen maar. Euhm...
Ja kom maar op het is een tweakers site voor bepaald publiek. Dat is het dus allang niet meer. Als ik bits&babes&euhm als voorbeeld neem. Totaal oninteressant. Niet door de inhoud, maar het hele item is slaapverwekkend. Een talking head en meer niet. Je moet als 'toonaangevende' site zorgen dat bepaalde dingen ook interessant zijn om te volgen als je min of meer noob bent.
Wat voor mensen zijn dit in deze video-teams? Enige journalistieke achtergrond?
Omg... Deze dan
reviews: Hands-on: LG 55"-oled-tv
Pieter Molenaar zal best een goeie redacteur zijn en mooie stukjes schrijven... Maar dit soort mensen zet je toch niet voor de camera? No offence richting Pieter zelf
Jullie schreeuwen van de toren dat je nu met maar liefst 6 man (doe maar duur) richting Las Vegas vertrekken. En wat voor een mensen...

Het lijkt er toch elke keer weer op dat het gaat van 'hey jij bent redacteur en je kunt vast wel filmen'.
[
Voor 17% gewijzigd door
ManiacsHouse op 12-01-2012 22:32
]