Wetenschappers vinden breinafwijkingen bij internetverslaafd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 09:33
Ik begrijp even iets niet, en ik zie op dit moment niet hoe ik anders een serieus antwoord krijg hierop.

Ik heb 2 reacties geschreven in het volgende artikel: http://tweakers.net/nieuw...-internetverslaafden.html

Er is iemand geweest die mijn eerste reactie ongepast vind, waar het mijns inziens een grote overlap vertoont.

Is er een mogelijkheid tot een Blog op Tweakers, waardoor ik dit soort dingen kan uitleggen en dit soort reacties van anderen voorkom?

Met vriendelijke groet,

Johan Alink

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Je kan een blog aanmaken, maar daarvoor heb je meer karma nodig dan je nu hebt. En er zullen altijd mensen blijven die je niet snappen of willen snappen, ik zou zeggen, bespaar jezelf de moeite om te proberen dat te voorkomen/verhelpen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik denk niet dat er toegevoegde waarde is bij het toelichten van je link met ADD/ADHD. Binnen tweakers is dit zo'n bekende term, die op zo'n verschillende manieren wordt gebruikt, er zijn altijd mensen die je wel snappen en mensen die het absoluut niet met je eens zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kan een weblog aanmaken als je daar genoeg karma voor hebt. Maar ik vind het wel wat gek dat je je mening wilt uiten, maar dat daar vervolgens geen reacties op mogen komen. Als je een monoloog wil houden is een blog echter wel de juiste weg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:57:
Je kan een weblog aanmaken als je daar genoeg karma voor hebt. Maar ik vind het wel wat gek dat je je mening wilt uiten, maar dat daar vervolgens geen reacties op mogen komen. Als je een monoloog wil houden is een blog echter wel de juiste weg ja.
Als je de reactie mogelijkheid maar uitzet dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dit is niet voor Geachte Redactie - het waardeoordeel 'ongepast' is (kennelijk) een moderatie en die bespreken we in Tweakers.net Moddereter Forum; daar verplaats ik dit topic dus naar toe. Verder sluit ik me bij de bovenstaande sprekers aan - het enige dat ik daar nog aan toe wil voegen is dat niemand je tegenhoudt om voortaan de toelichting meteen in je post te verwerken. Dat scheelt nogal wat in de hoeveelheid onbegrip :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 09:33
Beste MedeTweakers, Geachte Moderators,

Ik ben heel blij met elke reactie die ik krijg, dat juich ik alleen maar toe.

Inmiddels heb ik inderdaad gezien dat er via de karmastore idd bij een karma van 5000 een blog kan openen.
Dat moment breekt vanzelf wel aan.
Ik ben zeker niet bang voor reacties op mijn schrijven, maar om ver door te gaan op andere materie in een artikel lijkt mij juist ongewenst. Juist negatief modereren en geen reactie geven is net dat gene waarvoor ik schreef ;)

In ieder geval bedankt voor jullie tips en aanwijzingen,

Met vriendelijke groet,

Johan

[ Voor 7% gewijzigd door Johannes77 op 16-01-2012 01:01 ]

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Pagina: 1