Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Brein platgelegd door Anonymous

Pagina: 1
Acties:

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Ik weet niet waar ik dit moet melden, maar misschien handig voor frontpage nieuws?

http://www.computeridee.n...utm_content=Google+Reader

En hoe hoor ik zoiets normaal te melden?

• Michielodc
Al ingestuurd :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Weinig nieuwswaardig lijkt me alleen? Anonymous legt elke dag wel sites plat, en deze site krijgt wel vaker DoS-attacks te verwerken.

Enige nieuwswaardige zou zijn dat Anonymous ook nog een onschuldig bedrijf dat ook Brein heet (maar niets met de stichting te maken heeft) heeft platgelegd. Weet ook niet waarom men dat doet overigens.

Virussen? Scan ze hier!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Idd, ik vind dit niet echt interessant. Wat mij betreft leidt het af van waar het echt om gaat, namelijk: de uitspraak en de gevolgen daarvan. Die hebben we uitgebreid belicht, in een vijftal nieuwsberichten en een uitgebreide achtergrond: reviews: Brein vs. Pirate Bay: internet naar de haaien? Dat vind ik stukken relevanter dan 'activisten' die een website platleggen waar 99 procent van onze bezoekers nooit komt.

(Dat is ook ongeveer de reden waarom ik ervoor heb gekozen de beschuldiging van The Pirate Bay - 'Brein is corrupt' - niet te brengen. Een leuk statement dat het goed doet bij alle media, maar totaal ongefundeerd. Dan duiken we liever zelf in het vonnis.)

Ik ben helemaal geen stagiair

• Michielodc
Dat is inderdaad waar. Dacht dat ik het toch maar beter kon melden.

• Joost
Michielodc schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:19:
Dat is inderdaad waar. Dacht dat ik het toch maar beter kon melden.
Ja, uiteraard bedankt voor de tip :) Ik leg enkel uit waarom we er niets mee hebben gedaan.

• The Van
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-02-2023
wildhagen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:34:
Enige nieuwswaardige zou zijn dat Anonymous ook nog een onschuldig bedrijf dat ook Brein heet (maar niets met de stichting te maken heeft) heeft platgelegd.
Vandaar mijn reactie "Benoem de stichting nu volledig: De stichting BREIN".

• Joost
The Van schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:54:
[...]

Doen we doorgaans ook, maar bij herhaling zetten we er 'Brein' bij, omdat elke keer de volledige naam van de stichting storend is. Dat er mensen zijn die niet kunnen lezen en denken dat het ene bedrijf de andere organisatie is, tsja, daar kunnen we helaas weinig mee.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
The Van schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:54:
[...]

Hier op Tweakers.net snapt iedereen waar het over gaat. Mensen die naar het oosten van het land gaan bellen omdat ze boos zijn, moeten hun internetrijbewijs inleveren. Hetzelfde geldt voor het Cbp, dat is ook een bestaand bedrijf (http://cbp.nl/), maar in de context is altijd duidelijk waar het om gaat (college bescherming persoonsgegevens)
Pagina: 1