battlefield 3 vrienden gezocht (ps3)

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben luuk ik zoek mensen die zin hebben om met mij zo nu en dan eens een keer battlefield te gaan spelen. ik doe niet aan een of andere clan ofzo ik wil ook niet persé 300 vrienden hebben nee ik wil gewoon een keer leuk gezellig battlefield met een paar vrienden spelen je kunt me toevoegen op playstation mijn PSN: luukjuhNL ik hoop dat jullie dit niet verkeerd opvatten of dit zien als spam maar ik wil gewoon battlefield spelen omdat veel van mijn vrienden dit spel niet hebben of niet gaan halen er geld voor hebben enz.....

dus ik hoor het wel en tot ziens mischien in bf3
Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:47
Zo te zien heb je niet helemaal geleerd van je vorige topic start :)
Probeer nog even te kijken wat MAX zegt, waarschijnlijk kom je in de aangegeven topics weer een stapje verder!
BATTLEFIELD 3

Succes!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Als je andere BF3 spelers voor de PS3 wilt ontmoeten, dan kun je daarvoor gewoon in het \[X360/PS3] Battlefield 3 topic terecht :) Daar zijn vast wel wat mensen te vinden!

Het is een beetje overdreven om daar een gescheiden topic voor te maken en daarom gaat hier een slotje op.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Dit topic is gesloten.