Toon posts:

wat een stelletje zeikerds zijn jullie!!!!!!!1

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kijk in je manual!!!!11
gebruik de search....
is dit nou een topic waard!!
erg makkelijk zijn jullie allemaal geef nou is gewoon antwoord als iemand wat vraagt!!!!
niet iedereen is zo slim als jullie 1ste jaars hboertjes

de tering

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

last van een inzinking?

Verwijderd

Maar helaas heeft hij wel gelijk.....

Verwijderd

Je tabletje vergeten................?

Verwijderd

Topicstarter
nee hoor geen last van een inzinking...
vind gewoon dat gezeur een beetje erg dom...inplaats van antwoord geven verwijzen naar een ander plaats......ja dat kan iedereen geef nou een sgewoon antwoord als er wat gevraagd word

SLECHT VRAGEN BESTAAN IMMERS NIET

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 22 maart 2001 22:45 schreef donicpiranja het volgende:

Vragen die al honderden keren eerder zijn gesteld wel!! >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
jij wist natuurlijk alles al , toen je je eerste computerteje kreeg!!!!!!!!!!!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op donderdag 22 maart 2001 22:41 schreef donicpiranja het volgende:
is dit nou een topic waard!!
Nee ik vind van niet >:)

Alle proemn in n drek

• Tarwetijger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08-2024
Hehehe :)
Ik moet zeggen dat je wel een beetje gelijk hebt, maar ik vind het dan ook wel weer grappig om te zien dat jij alleen je geslacht durft in te vullen in je profile!
No offence verder hoor maar dat viel me even op. :z

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ti's gewoon verdomd irritant als je 100 keer dezelfde vraag per week voorbij ziet komen. punt uit........:)

• InterCC
  • Laatst online: 08-02 12:39
Ik vind wel dat er te veel gezegd wordt dat de search maar gebruikt moet worden, maar vind ook dat beginnende tweakers of mensen met vragen eerst zelf maar wat initiatief moeten tonen.. Dus de search gebruiken.

Enne de topic naam is niet erg vriendelijk vind je niet?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Op donderdag 22 maart 2001 22:45 schreef donicpiranja het volgende:
nee hoor geen last van een inzinking...
vind gewoon dat gezeur een beetje erg dom...inplaats van antwoord geven verwijzen naar een ander plaats......ja dat kan iedereen geef nou een sgewoon antwoord als er wat gevraagd word

hey eeh oke soms doen ze wel een beetje vreemd maar sdit is een --------->>>>FORUM<<-------- geen heldesk hie rkun je vragen wat je wilt en zeggen wat je wilt soms zitten er wel wat domme opmerkingen tussen maar dat komt omdt er heel veel domme vragen woren gesteld :9

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
nou mensen ik ga lekker slapen!!!!!!!!1
maken jullie je maar druk over je duron 800

ik tik dit op mijn net gekochte p4 1500 mhz 256ram.............
en ga nooit meer overklokken , ik koop wel gewoon een nieuw.......de garoeten sukkels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 22 maart 2001 22:50 schreef dominator het volgende:
Ti's gewoon verdomd irritant als je 100 keer dezelfde vraag per week voorbij ziet komen. punt uit........:)
En dat is nou precies wat ik ook net bedoelde |:(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

hm ja... lees dit forum altijd met veel plezier hoor, maar ik zie ook wel eens doodnormale vragen die dan compleet worden afgezeken... reageer dan gewoon niet als je de vraag al tig keer hebt beantwoord... Of maak ff een bestandje met standaart antwoorden die zo ff in het forum kan pasten :)

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 22 maart 2001 22:51 schreef donicpiranja het volgende:
Oh, vandaar dat je zo gefrustreerd bent >:)

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

hm.. ok... hij vraagt er dus om om afgezeken te worden >:)

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

en ga nooit meer overklokken , ik koop wel gewoon een nieuw.......de garoeten sukkels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
wow zekr bij de VOBIS kunne ze je lekker naaien :9 zo eentje benje wel je ebnt gewoon jaloers , geld teveel , en zeurt te veel :9

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Topicstarter
irritant he dat opscheppen, maar dat zullen jullie wel weten!!!!!!!1net zo irritant als je op je vraag het volgende antwoord krijgt
%search% ofzo

ooit wel eens over nagedacht dat er ook beginners zijn die alles een beetje moelijk vinden en die jullie advies heel erg nodig hebben!!!!!!!!nee...afzeiken is dan het antwoord

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 22 maart 2001 22:51 schreef Sir_Joachim het volgende:
hm ja... lees dit gorum altijd met veel plezier hoor, maar ik zie ook wel eens doodnormale vragen die dan compleet worden afgezeken... reageer dan gewoon niet als je de vraag al tig keer hebt beantwoord... Of maak ff een bestandje met standaart antwoorden die zo ff in het forum kan pasten :)
Je hebt inderdaad voor een deel gelijk. We hebben hier al zovaak een discussie over gehad, maar goed. Ik zal altijd iemand willen helpen als diegene zelf moeite heeft gedaan om het zelf voor elkaar te krijgen. Maar het forum is natuurlijk geen luilekker land voor newbies die zelf te laks zijn om zelf dingen uit te zoeken. En een vraag die al honderden keren in de Search staat is ook irritant. Maar een vraag afzeiken van iemand die er gewoon zelf niet uitkomt maar wel heeft geprobeerd, vind ik niet terecht.

Verwijderd

Ik vraag me ook weleens af waarom mensen reageren met antwoorden als "gebruik de search" enz. Dat kost toch veel meer moeite dan de topic niet lezen:?:?:?
Als je als nieuwe bezoeker het forum bezoekt ken je de search mogelijkheid vaak niet eens. Er zijn een aantal mensen dat dit soort zeikerige antwoorden geeft en denken dat ze niveau hebben omdat ze toevallig al-wel-een-heel-jaar tweaken. Ik denk dat de gemiddelde tweaker helemaal niet zo onaardig is en graag een newbe helpt met z'n vragen. Je kunt iemand namelijk ook beleefd uitleggen hoe de search werkt. Als je daar een keer geen zin in hebt laat je het aan een ander over. Het leven kan zo simpel zijn. *D*D*D

• NiteFly
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 21:28

HOHO... wacht jij eens heeel eventjes... datje mensen af gaat zeiken hier over hun kunsten als problem-solvers, alla!

maar dat je op de edele AMD Duron gaat schelden! DAT gaat te ver mannetje.

Ik wil bij deze officieel vermelden dat je door de leden van [DPC] Team Duron op de HitList bent gezet. en nee, das niet zoiets als de top40 nee |:( (voordat je dat ging vragen)

B-)

Verwijderd

Ik vindt het ook maar slap gezeik ....
als je nooit eens antwoord krijgt op een vraag al eerder behandeld of niet...
Zeker ben ik het er mee eens zoals andere hier voor mij al zeggen dat de mensen die daar geen zin in hebben gewoon hun mond dicht houden en niet over gaan tot het uitkafferen van iemand.
Vindt het dom en overbodig.
De personen die dat doen moeten maar een nieuwe tweak site opzetten speciaal voor de slimpies op deze site...
Die voelen zich toch te hoog om normaal te reageren.
Weet een leuke naam voor jullie nieuwe opzet ..
WWW.Kindertweaknet.com
sucses sukkels.......bahhhh :(:(:(

Verwijderd

TERING, jij bent genaaid, een P4 kopen die langzamer is dan een TB 1200, twee keer zo duur en dan nog denken dat je sneller bent ook. Zooo, ik zou me nu erg dom voelen als ik jou was, maar dat ben ik gelukkig niet :)

Verwijderd

edit:

iets ge-edit :)

Verwijderd

hoor wie het zegt .....
volg de raad die je zo graag geeft en van geen waarde is zelf maar op...
Zeker weer zo'n puber die met pappa's comp mag spelen...

Verwijderd

Op vrijdag 23 maart 2001 03:15 schreef Gekko het volgende:
hoor wie het zegt .....
volg de raad die je zo graag geeft en van geen waarde is zelf maar op...
Zeker weer zo'n puber die met pappa's comp mag spelen...
Ik heb t net ge-edit, want ik las t verkeerd en er stonden in die reply van je ook een paar nuttige dingen :) En nee, ik ben geen puber, de 20 al gepasseerd en lang voor m'n racebeest gespaard/ gewerkt...........

Verwijderd

ach .....al 20 zeg ....oops das erg oud maar wijs ?????

hmmmm das de vraag.....
ik kijk maar even naar je nick ....en dan begrijp ik het .......sorry had het moeten zien ja......

Verwijderd

Op vrijdag 23 maart 2001 03:18 schreef Gekko het volgende:
ach .....al 20 zeg ....oops das erg oud maar wijs ?????

hmmmm das de vraag.....
ik kijk maar even naar je nick ....en dan begrijp ik het .......sorry had het moeten zien ja......
Over nic's gesproken :)

• Flexx
  • Laatst online: 15:35

Flexx

This side up

DAn kan je net zo goed alleen de Search beschikbaar stellen en de rest gewoon uit doen. Zo'n beetje elk onderwerp is al een keer geweest.

Verwijderd

erg transparant.....

need i say more..??

Verwijderd

Op vrijdag 23 maart 2001 03:21 schreef Flexx het volgende:
DAn kan je net zo goed alleen de Search beschikbaar stellen en de rest gewoon uit doen. Zo'n beetje elk onderwerp is al een keer geweest.
Kijk dat is de manier...gelijk heb je...
In een klap van het gezeik af....

Verwijderd

Op vrijdag 23 maart 2001 03:22 schreef Gekko het volgende:
erg transparant.....

need i say more..??
Misschien wel over nagedacht juist. Misschien ben ik wel een erg diepzinnig persoon die dat juist door zo'n zinnetje wil verbergen wie weet. :)

Maar ik hap nu te erg :) en we gaan erg offtopic..............

Verwijderd

Op vrijdag 23 maart 2001 03:24 schreef AirHead het volgende:

[..]

Misschien wel over nagedacht juist. Misschien ben ik wel een erg diepzinnig persoon die dat juist door zo'n zinnetje wil verbergen wie weet. :)

Nu wel ja het koste je wat tijd om dit te bedenken...

met die houding van je zal je het wel lekker ver schoppen ....hoop dat je kids hebt...
zullen ze blij met je zijn....
nee zoek maar op jantje nee dat zeg ik je niet meer .....kijk maar even in je boekjes...zoek zoek zoek zoek......gewoon weg zielig...

Maar ik hap nu te erg :)

Verwijderd

Op vrijdag 23 maart 2001 03:27 quotte Gekko het volgende:

Misschien wel over nagedacht juist. Misschien ben ik wel een erg diepzinnig persoon die dat juist door zo'n zinnetje wil verbergen wie weet.

Nu wel ja het koste je wat tijd om dit te bedenken...

met die houding van je zal je het wel lekker ver schoppen ....hoop dat je kids hebt...
zullen ze blij met je zijn....
nee zoek maar op jantje nee dat zeg ik je niet meer .....kijk maar even in je boekjes...zoek zoek zoek zoek......gewoon weg zielig...

Maar ik hap nu te erg :)
Moeilijk he, iets quoten zonder t fout te doen :)

Verwijderd

Wordt je nu vals ....
weer zo een suffe opmerking.....
past wel bij je ...en zo voorspelbaar...hahaha

Verwijderd

Zucht, je bent te zielig om hier verder op in te gaan, dus dat zal ik ook niet meer doen. Veel plezier met je leven verder :9

Verwijderd

gaat wel lukken hoor......
ik heb niks te klagen ....behalve op jou aanwezigheid hier....
en ik niet alleen denk ik....
dreamboy.......

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Voor jou geld ook, lees eens de FAQ, dan weet je waarom iedereen de search moet gebruiken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.