Windows wil niet activeren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:52
Ik heb het volgende probleem.

Ik heb een hp probook laptop welke waarvan Windows 7 professional (welke standaard mee geleverd wordt) van de een op de andere dag niet meer geactiveerd is en ook niet meer wil activeren, ik blijf de melding krijgen dat het een niet legitieme versie is.

De volgende dingendie ik zelf al geprobeerd heb maar niet werken zijn:
  • Via de telefoon activeren. De code wordt door Microsoft geaccepteerd, maar de code die je terug krijgt niet door de Windows, ik weet zeker dat er geen typfout is gemaakt want heb dit meerdere keren geprobeerd
  • Op virussen gescanned met: Malwarebytes, Superantispyware, Combofix en AVG
  • Microsoft gebeld, die zegt dat de code klopt en dat het waarschijnlijk door een tooltje als CCleaner of register cleaner komt, welke ik niet gebruikt heb. Microsoft verwees me ook door naar hp omdat het om een OEM licentie gaat.
  • Hp gebeld, deze zegt dat ik maar gewoon de recovery moet doen.
  • sfc /scannow uitgevoerd in cmd
Misschien hebben jullie nog andere ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je toevallig een onderdeel in je laptop gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Nee, alle onderdelen in mijn laptop zijn nog het zelfde, Microsoft vertelde mij dat het ook gewoon zou moeten werken maar het werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:49

Grandmasg

What ever!!!!

Heb je dit ook al geprobeerd ??

Windows Genuine Advantage does not validate a copy of Windows XP oops wrong link

http://windows7themes.net...s-7-properly-sluiexe.html kun je ook proberen

[ Voor 28% gewijzigd door Grandmasg op 12-01-2012 11:51 . Reden: wrong link ]

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:51
Weet niet of het een mogelijkheid is maar, even laptop uit, accu eruit, 10 minuten wachten, accu er weer in, en niet aan de oplader en nog eens kijken. Anders even de draadloze internet connector uitzetten, dan proberen te valideren. Dan moet je als het goed is een melding krijgen dat hij geen verbinding kan maken. Daarna draadloze connector weer aanzetten, en nog eens proberen te valideren. (Ik heb het zo ook opgelost met mijn laptop.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Ja dit had ik al geprobeerd, maar blijf gewoon de melding krijgen dat windows niet kan activeren.
Apart schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:46:
Weet niet of het een mogelijkheid is maar, even laptop uit, accu eruit, 10 minuten wachten, accu er weer in, en niet aan de oplader en nog eens kijken. Anders even de draadloze internet connector uitzetten, dan proberen te valideren. Dan moet je als het goed is een melding krijgen dat hij geen verbinding kan maken. Daarna draadloze connector weer aanzetten, en nog eens proberen te valideren. (Ik heb het zo ook opgelost met mijn laptop.)
Heb dit zojuist geprobeerd, maar werkt niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Krijg je ook de optie om een nieuwe licentiecode in te voeren? Mijn HP machine deed dit ooit nadat ik hardware aangepast had (andere processor). Ik heb toen gekozen voor 'andere licentie' of iets in die geest en vervolgens weer dezelfde OEM code van de stikker ingevuld (die in eerste instantie dus niet geldig zou zijn). Toen werd het systeem gewoon weer geactiveerd. En precies hetzelfde is ook weer gebeurd toen ik wegens andere problemen de oude processor weer terug gezet had.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Rupie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:34:
Krijg je ook de optie om een nieuwe licentiecode in te voeren? Mijn HP machine deed dit ooit nadat ik hardware aangepast had (andere processor). Ik heb toen gekozen voor 'andere licentie' of iets in die geest en vervolgens weer dezelfde OEM code van de stikker ingevuld (die in eerste instantie dus niet geldig zou zijn). Toen werd het systeem gewoon weer geactiveerd. En precies hetzelfde is ook weer gebeurd toen ik wegens andere problemen de oude processor weer terug gezet had.
Dit kreeg ik net met error code 0XC004c008 wat betekend dat windows niet legitiem is. Ik had inderdaad gewoon de code van de sticker ingevuld, had alleen minder geluk dan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En als je de windows opnieuw installeer via de restore dvd's dat zal je probleem waarschijnlijk verhelpen.
Dat is de beste optie die je kan doen

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
uroy schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:42:
En als je de windows opnieuw installeer via de restore dvd's dat zal je probleem waarschijnlijk verhelpen.
Dat is de beste optie die je kan doen
Ik weet dat dit de makkelijkste optie is die ik kan doen, maar het liefste doe ik dit pas als ik er echt niet uit kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:51
pdj91 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:06:
[...]

Ik weet dat dit de makkelijkste optie is die ik kan doen, maar het liefste doe ik dit pas als ik er echt niet uit kom.
Ik heb z'n vermoeden dat dit wel eens de enige oplossing kan zijn.
Aangezien je ook al contact hebt opgenomen met Windows zelf en zij geven aan dat de licentie valide is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 15:27

kevinr1

Dude?

Nvm, useless post.

[ Voor 81% gewijzigd door kevinr1 op 13-01-2012 09:38 ]

Life is meant to be experienced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Heb dit probleem inmiddels opgelost door de recovery te gebruiken welke op de hp laptop aanwezig was. In ieder geval bedankt voor al jullie hulp.
Pagina: 1