Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
in de html zelf staat:
Maar dat werkt niet voor dit karakter. Waarschijnlijk heeft de oorspronkelijke poster, zijn character encoding gefoceerd staan en is het karakter daarom verkeert in de database gekomen.<html lang="nl"><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-15"
[ Voor 100% gewijzigd door djexplo op 12-01-2012 11:10 ]
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
(Ik gebruik zoals gezegd Chrome, ik zie niet echt een optie om de encoding te forceren naar iets anders Ah nvm, found it)
[ Voor 96% gewijzigd door .oisyn op 12-01-2012 11:17 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het euroteken wordt waarschijnlijk correct geëncodeerd voor ISO-8859-1, maar de pagina-encoding is volgens de meta-informatie ISO-8859-15.
Spuit 11...
[ Voor 5% gewijzigd door Korben op 12-01-2012 11:16 ]
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
[ Voor 40% gewijzigd door CoolGamer op 12-01-2012 11:20 ]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Inderdaad, de XML view output netjes een €. De HTML view laat de byte 128 gewoon zoals ie is (ongeldig in ISO-8859-15)CoolGamer schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:18:
Dit laat wel een bug zien in de XML-view. Tekst wordt daar behandeld als ISO-8859-1 Windows 1252 voordat het geëscaped wordt. Maar dit soort cases komen zo weinig voor dat het eigenlijk niet de moeite is om er wat aan te doen.
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 12-01-2012 14:31 ]

Quote anders deze post eens, zit namelijk ook een euroteken in.
Offtopic, tevens heeft .oisyn gelijk dat die €5,49 geldt voor Shazam Encore, niet voor Shazam zelf wat gewoon gratis is
[ Voor 58% gewijzigd door Wietsee. op 12-01-2012 20:15 ]
Heb op uw advies de afbeelding maar even vervangen, ik zie trouwens niet echt een risico wat je ermee kan (sessie ID en IP).Het is niet echt handig je sessie-id te posten..
Tevens heb ik al m'n oude sessie's verwijderd en nieuwe vergrendeld aan m'n IP.
[ Voor 85% gewijzigd door Wietsee. op 12-01-2012 20:18 ]
Nadat je bent uitgelogd is het trouwens ongevaarlijk dus dat doorhalen hoefde niet per se (afgezien van tamelijk theoretische problemen aan de server-kant).
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Bedankt voor de informatie, duidelijk.pedorus schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:42:
Zie Wikipedia: Session hijacking
Nadat je bent uitgelogd is het trouwens ongevaarlijk dus dat doorhalen hoefde niet per se (afgezien van tamelijk theoretische problemen aan de server-kant).
Ben op dit gebied namelijk niet helemaal op de hoogte
Dit topic is gesloten.