Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey beste tweakers,

Ik zit met het volgende probleem ik ben in bezit van een dazzle dvc 100 pinnacle.

Ik heb de nieuwste drivers van de site gedownload en geinstalleerd hij geeft ook aan dat de drivers zowel audio als video correct geïnstalleerd zijn.

Maar zodra ik een programma open als AMCap of de orginele software van pinnacle dan geeft hij op beide programma's het zelfde weer: Please check the device connection and make sure that the device is not beining used by another application or user.

Bij taak beheer gekeken ook daar staan geen sessies waarbij de software gebruikt word en ook de usb apparaat ontkoppeld ff 10 seconden gewacht en in een andere usb poort gestopt maar ook dat mocht niet baten.

Ik maak gebruik van windows 7 home 64 bit

Ik zou graag weten of jullie hier een oplossing voor hebben alvast hartelijk dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke originele software?

Ondanks dat ik al jaren van mening ben dat de site van Pinnacle bagger ingericht is, kwam ik net even tot het volgende: Dazzle* DVC100 (DVD Recorder) 14.0.0.166 (64 bits)* voor de driver maar deze is alleen getest onder Studio 12.1?

Misschien dat Het algemeen beleid ook kan helpen; geeft ons in ieder geval meer informatie over het probleem :)

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 12-01-2012 09:39 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De software die orgineel bijgeleverd was: pinnacle instant dvd recorder voorheen deed die het altijd waarbij hij alleen in zwart wit was vanwege ntsc naar pal gezet maar nog zwart toen had ik hem aan de praat gekregen met het programma AMCap deed die ook altijd maar nu geeft hij ook in dat programma de zelfde melding weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook heb ik met pinnacle studio 12.1 het geprobeerd zelfde verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Zoals ik het lees, heeft die het wel gedaan... Wat heb je veranderd ?

Als ik een gokje mag wagen; had je hem werkende en heb je nieuwe drivers geinstalleerd. Waarschijnlijk zonder de oude drivers te deinstalleren. Daar zal het probleem inzitten. Mogelijke oplossing; alles wat maar met pinnacle te maken heeft deinstalleren en je zult waarschijnlijk in het register moeten gaan vroeten om de "oude" drivers van je dazzle kwijt te raken.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !