Ik ben nog een van die dinosaurussen die analoge TV kijkt op zijn 40D8000. Ik ben best benieuwd naar de kwaliteit via de CI+. Weet iemand of er vrije digitale kanalen te ontvangen zijn, zonder CI+/CAM in de TV te steken? Alvast bedankt voor de info.
Dat was wel altijd zo bij UPC, maar schijnt niet overal meer zo te zijn.
Overigens, wat weerhoudt je ervan om zelf je DVB-C tuner te activeren op je tv en zelf te kijken? Deze info is ook vrij makkelijk terug te vinden als je gaat kijken in de UPC topics of desnoods CHELLOO.
Zoekvraagje dus.
Aangezien je nieuw bent op GoT, wil ik je even wijzen op de Quickstart in Het algemeen beleid . Hierin staan voorwaarden voor het maken van een topic. Daarbij hoort dus een stukje vooronderzoek.
Onthoud dat voor je volgende topic.
Overigens, wat weerhoudt je ervan om zelf je DVB-C tuner te activeren op je tv en zelf te kijken? Deze info is ook vrij makkelijk terug te vinden als je gaat kijken in de UPC topics of desnoods CHELLOO.
Zoekvraagje dus.
Aangezien je nieuw bent op GoT, wil ik je even wijzen op de Quickstart in Het algemeen beleid . Hierin staan voorwaarden voor het maken van een topic. Daarbij hoort dus een stukje vooronderzoek.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.
![]()