Ik heb het programma FaceSwapper van Luxand sinds vele maanden in gebruik. Met dit programma kun je gezichten van foto's uitknippen en op bijvoorbeeld lijven van andere foto's plakken. Dit gaat zowat naadloos en bijna zonder kleurverschil. Een leuk en makkelijk te hanteren programmaatje waarmee ik al enkele fakes gemaakt heb. Het draaide moeiteloos op mijn voormalige XP machine, onder mijn werkpc's Vista draaide het ook, maar nu heb ik zelf een Windows 7 pc sinds enige maanden. Daarop krijg ik het programma niet goed gedraaid. Na enig aandringen en met engelengeduld heb ik de premiumversie geïnstalleerd. Nu start het programma probleemloos op, maar bij het uitvoeren van de eerste stap op weg naar een leuke, gefakete foto - het laden van de achtergrondfoto - geeft hij steevast de melding external exception C000001D.
Ik heb even wat gegoogeld op die term, en er blijken heel veel computerprogramma's te zijn, vooral programmeersoftware, waarbij deze melding veelvuldig tevoorschijn komt.
Kan iemand mij uitleggen wat de term external exception C000001D nu precies wil zeggen in zijn algemeenheid? En is het iets dat ik gemakkelijk (softwarematig) kan verhelpen, of moet ik op zoek gaan naar vergelijkbare fotobewerkingssoftware die het wél doet onder Windows 7? Dat laatste wil ik eigenlijk niet, omdat FaceSwapper zo'n heerlijk eenvoudig werkend programmaatje is en de meeste fotobewerkingssoftware die ik gevonden heb veel ingewikkelder is om mee te werken en ook veel duurder in aanschaf.
Ik beschouw mijzelf zeker niet als digibeet, maar ik ben ook weer geen computertechneut pur sang.
Groeten van Job
Ik heb even wat gegoogeld op die term, en er blijken heel veel computerprogramma's te zijn, vooral programmeersoftware, waarbij deze melding veelvuldig tevoorschijn komt.
Kan iemand mij uitleggen wat de term external exception C000001D nu precies wil zeggen in zijn algemeenheid? En is het iets dat ik gemakkelijk (softwarematig) kan verhelpen, of moet ik op zoek gaan naar vergelijkbare fotobewerkingssoftware die het wél doet onder Windows 7? Dat laatste wil ik eigenlijk niet, omdat FaceSwapper zo'n heerlijk eenvoudig werkend programmaatje is en de meeste fotobewerkingssoftware die ik gevonden heb veel ingewikkelder is om mee te werken en ook veel duurder in aanschaf.
Ik beschouw mijzelf zeker niet als digibeet, maar ik ben ook weer geen computertechneut pur sang.
Groeten van Job