[PW] computer monitors resoluties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3sv
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-08 13:12
Hallo,

Ik ben momenteel op zoek naar een 23inch monitor met 2048x1152 resolutie maar ik slaag er niet in om een filter te maken voor deze voorkeuren.

Nochtants staan er wel producten in de pricewatch die voldoen aan deze kenmerken, zoals bijvoorbeeld pricewatch: Samsung Syncmaster 2343BW . Als ik enkel als parameter 23inch monitoren selecteer vind ik ook de 2343bw niet terug. Waarschijnlijk komt dit omdat er geen enkele shop meer is die deze monitor in de aanbieding heeft?

Er staan in de filter opties van de computer monitoren nogal weinig hogere resoluties vermeld.
Is het mogelijk om daar wat opties toe te voegen, of om een optie te maken die het numeriek ingeven van resoluties mogelijk wordt?

Alvast bedankt - ik ben anders een grote fan van de price watch en het is ook daarom dat ik nu tot dit probleem kom. Het is redelijk vervelend om op een andere manier dergelijke monitoren te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
De filteropties worden samengesteld op basis van de specificatiewaarden van de beschikbare modellen (dus met prijs). Dit is een automatisch proces. Dus in dit specifieke geval is deze monitor inderdaad niet te vinden.

De keuze voor het uitsluiten van specificatiewaarden die alleen bij producten zonder prijs is heel bewust. Zouden we dit niet doen, dan worden de filters behoorlijk vervuild door inmiddels niet meer gangbare waarden. Dit komt de navigatie voor het gros van de bezoekers niet ten goede. Dat dit ten koste gaat van dit soort situaties moeten we dan helaas voor lief nemen.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:15

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Wat dus inhoudt dat als je de prijsfilter verwijdert, deze keus er wel bij komt te staan. Hier heb je alle monitoren met een 2048x1152 resolutie (en zoals je ziet, allemaal zonder prijs).

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:07

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Leuk linkje is dat... Het prijsfilter staat niet op prijsloos, er zijn maar 3 merken om op te filteren en je kunt maar van 23 tot 27 inch selecteren. Hoe heb je die gemaakt?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Prijs staat op "Geen voorkeur". Dat is iets anders dan de default "≥ € 0". ;)

Dat je maar 23-27 inch kunt selekteren is wat Kraan zegt: die filteropties worden samengesteld uit de lijst van modellen die de huidige filters teruggeven. Als dat alleen monitoren van 23 t/m 27 inch zijn, dan kun je ook alleen die waardes selekteren. Bij "merk" staat ook alleen maar Acer, Dell en Samsung om dezelfde reden.
Kudos to Crisp.

[ Voor 68% gewijzigd door Maasluip op 12-01-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3sv
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-08 13:12
Bedankt voor de verduidelijkingen!
Merkwaardig dat er geen enkel leverbaar scherm is met 2048x1152 resolutie eigenlijk. Schermen van meer dan 1080p zijn niet eenvoudig te vinden als je het bij 23 inch wil houden. Jammer eigenlijk want op laptopts gaan ze veel verder met pixeldichtheden. Ik wil graag terug een scherm met goedkoop TN paneel maar wel met hoge resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:07

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Maasluip schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:31:
Prijs staat op "Geen voorkeur". Dat is iets anders dan de default "≥ € 0". ;)

Dat je maar 23-27 inch kunt selekteren is wat Kraan zegt: die filteropties worden samengesteld uit de lijst van modellen die de huidige filters teruggeven. Als dat alleen monitoren van 23 t/m 27 inch zijn, dan kun je ook alleen die waardes selekteren. Bij "merk" staat ook alleen maar Acer, Dell en Samsung om dezelfde reden.
Kudos to Crisp.
Ah, je hebt de klassieke filters gebruikt zie ik nu. Want wat jij doet is niet mogelijk met de grafische filters en zorgt er ook voor dat die zich vreemd gaan gedragen: bij de grafische filters worden de filteropties niet aangepast aan je huidige filter, waardoor ik dus ook niet anders dan de genoemde opties kon kiezen, ook niet na aanpassing van het filter.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Interessant. Lijkt me niet helemaal gewenst gedrag.
Ook dit: als je de view in grafisch hebt staan, dan mijn linkje gebruikt, dan de resolutie wegklikt en dan op het linkje "klassiek" klikt dan blijf je de grafische weergave houden, maar je krijgt wel de extra keuzeopties in bijvoorbeeld het merk (wat je dus gelijk bij het wegklikken van de resolutie zou verwachten). Als je dan nog een keer op "klassiek" klikt krijg je wel de klassieke weergaven.

[PW] Filteropties in grafische weergave

[ Voor 6% gewijzigd door Maasluip op 13-01-2012 08:29 ]

Pagina: 1