Hallo allemaal,
Misschien een simpele vraag:
Ik wil graag mijn Native Instruments Audio 6 usb geluidskaart aansluiten op mijn Rotel RA04SE versterker.
De Audio 6 staat aangesloten op een iMac omdat deze een betere kwaliteit levert dan de ingebouwde.
Omdat ik het uitgangsniveau van de audio 6 niet kan regelen via de iMac vroeg ik me af of dit problemen op kan leveren voor de Rotel.
Kan de output van de Audio 6 te hoog worden zodat de ingangscircuits worden vernield?
------
Van de NI website:
Full Scale Output Level +9.6 dBu, 2.35 Vrms
Dynamic Range 101.8 dB (A)
------
Van de Rotel website:
Input Sensitivity / Impedance:
Phono Input: 2.8mV / 47kOhms
Line Level Inputs: 170mV / 24kOhms
Input Overload:
Phono Input: 180mV
Line Level Inputs: 5V
Ik ben niet echt een audio technicus dus ik heb geen idee waar ik naar moet kijken.
Alvast bedankt.
Misschien een simpele vraag:
Ik wil graag mijn Native Instruments Audio 6 usb geluidskaart aansluiten op mijn Rotel RA04SE versterker.
De Audio 6 staat aangesloten op een iMac omdat deze een betere kwaliteit levert dan de ingebouwde.
Omdat ik het uitgangsniveau van de audio 6 niet kan regelen via de iMac vroeg ik me af of dit problemen op kan leveren voor de Rotel.
Kan de output van de Audio 6 te hoog worden zodat de ingangscircuits worden vernield?
------
Van de NI website:
Full Scale Output Level +9.6 dBu, 2.35 Vrms
Dynamic Range 101.8 dB (A)
------
Van de Rotel website:
Input Sensitivity / Impedance:
Phono Input: 2.8mV / 47kOhms
Line Level Inputs: 170mV / 24kOhms
Input Overload:
Phono Input: 180mV
Line Level Inputs: 5V
Ik ben niet echt een audio technicus dus ik heb geen idee waar ik naar moet kijken.
Alvast bedankt.