Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zepto Nox A15 audo out probleem.

Pagina: 1
Acties:

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:47
Hallo Tweakers,

Na ongeveer 4 jaar heb ik een heel erg vaag probleem met mijn Zepto Nox. Het gaat om het volgende:
Een week of wat geleden zat ik muziek te luisteren met oordopjes in de 3.5 audo jack, ineens schrik ik me kapot want ik krijg stroomschokken in mijn oren uit de oordopjes 8)7

Sinds dien heb ik het niet meer geprobeerd met oordopjes, maar als ik mijn 2.1 speakers aansluit klinkt er altijd een of ander gebrom uit de speakers...

De interne speakers en de HDMI audio werken nog perfect...

Heeft iemand van jullie een idee waar dit door kan komen?

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-11 21:51

Liveshort

Certified Crazy Person

Klinkt alsof er iets kortsluiting maakt. Iets meer specs please.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• manmetdehamer
welke specs wil je hebben?

Zepto Nox A15 laptop
Core2Duo p9500 2.53 ghz
4gb ram
nvidia 9600m gt

[ Voor 59% gewijzigd door manmetdehamer op 11-01-2012 20:13 ]

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11 08:40
manmetdehamer schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:49:
Hallo Tweakers,

Na ongeveer 4 jaar heb ik een heel erg vaag probleem met mijn Zepto Nox. Het gaat om het volgende:
Een week of wat geleden zat ik muziek te luisteren met oordopjes in de 3.5 audo jack, ineens schrik ik me kapot want ik krijg stroomschokken in mijn oren uit de oordopjes 8)7

Sinds dien heb ik het niet meer geprobeerd met oordopjes, maar als ik mijn 2.1 speakers aansluit klinkt er altijd een of ander gebrom uit de speakers...

De interne speakers en de HDMI audio werken nog perfect...

Heeft iemand van jullie een idee waar dit door kan komen?
Heb precies hetzelfde gehad.. dit lag aan de oordopjes die ik gebruikte. Weet niet of voor jou het zelfde geldt, maar probeer anders eerst even andere oordopjes.

Signature

• manmetdehamer
Ik heb het zojuist geprobeerd met mijn headset daar geen stroomschokken in mij oor maar wel een vaag soort gebrom, dus ik neem aan dat het hetzelfde is :S