[iPhone 4] Touch screen werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenbrauw
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 14:31
goeie dag,

ik zit met het volgende probleem. Sinds vandaag lijkt mijn touch screen niet meer te werken. Hierdoor kan ik mijn toestel niet meer unlocken omdat de unlock niet naar rechts slide. De fysieke knoppen werken allemaal, de aan/uit knop, de Home knop, mute en de volume knoppen. Dus de iphone is niet vast gelopen. De populaire oplossing voor dit probleem op internet is de volgende; Zet het toestel uit.
Helaas heb ik maar 1 manier gevonden om dit te doen. Door de aan/uit knop in te drukken en dan de power off knop naar rechts te sliden. Maar omdat mijn touch niet werkt kan ik dus niet de knop naar rechts sliden.

De 2e oplossing die op internet wordt aangeboden is het toestel te resetten. Omdat mijn home en aan/uit knop nog gewoon werken is dit geen probleem en heb ik dit al meerdere keren uitgevoerd. Maar ook deze oplossing werkt niet. het scherm werkt nog steeds niet, ik kan het toestel nog steeds niet unlocken.

Zijn er nog dingen die ik kan doen om de touch functie weer werkend te krijgen?
Is er nog een andere manier om de iphone uit te zetten?

Alvast dank voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-09 09:37
Probeer hem eens te herstellen via iTunes :). Dit wil nog wel eens gekke problemen doen verhelpen. Alhoewel me het onwaarschijnlijk lijkt dat hierna je touchscreen weer werkt, is het zeker het proberen waard :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenbrauw
Thanks voor de suggestie :), als ik weer thuis ben zal ik dat proberen. Backup maken zal lastig worden omdat je dan de lock van de iphone moet afhalen :). wat niet lukt vanwege het touch probleem :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
backup ververst ie toch automatisch naar je iTunes account? o,O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Als je dat hebt ingesteld wel ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Dat stel je in via iTunes, daar heb je je telefoon's touchscreen niet voor nodig :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bloemstukje op 11-01-2012 20:41 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-09 08:06
Edit: eerst lezen dan reageren :D

[ Voor 83% gewijzigd door Lars Kremers op 11-01-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Lars Kremers schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:41:
Druk je home en power knop een paar seconden tegelijkertijd in (eerst homeknop indrukken)
... :O
eenbrauw schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:27:

De 2e oplossing die op internet wordt aangeboden is het toestel te resetten. Omdat mijn home en aan/uit knop nog gewoon werken is dit geen probleem en heb ik dit al meerdere keren uitgevoerd. Maar ook deze oplossing werkt niet. het scherm werkt nog steeds niet, ik kan het toestel nog steeds niet unlocken.

gewoon nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eenbrauw
als je die 2 knoppen voor 10 seconden ingedrukt houdt dan doet het toestel een reset, niet een reboot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenbrauw
Ik heb het scherm weer werkend. Niet door mijn handelingen denk ik. Ik heb het toestel 3-4 keer gereset en opeens werkte de touch weer. Ik kon mijn code weer intikken en het toestel unlocken. nu maar eerst een power off doen en dan verder kijken wat het zou kunnen zijn.

misschien is het een app die niet goed functioneerd en de iphone "locked". eens kijken wat we kunnen ontdekken. iig goed nieuws dat ik weer gebeld kan worden :P

Verwijderd

Ik heb echt precies hetzelfde , na de nieuwste update reageerde mijn touchscreen totaal niet meer.
Dus had ik mijn andere iphone gepakt en na een paar dagen precies hetzelfde probleem. Maar door de knoppen tegelijk 10 seconden ingedrukt te houden deed die het weer. Thanks voor de tips! :P
Pagina: 1