Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over de Huawei U8650 Sonic. Ik heb lang gezocht op internet, maar kan het antwoord niet vinden. Misschien heb ik hier meer succes.

Het lukt mij niet om de taal van de menu's ed. in het Nederlands te krijgen. Het gaat dus om een Huawei U8650 Sonic die op Android 2.3.5 draait.

De telefoon is besteld via t-online.nl. Maar de telefoon is vanuit Duitsland verstuurd. De taal die standaard op de telefoon stond ingesteld was ook Duits.

Bij de instellingen kan ik bij "Language and Keyboard" heel veel verschillende talen instellen behalve dus Nederlands.
Als ik op de telefoon "online update" aanklik dan geeft de telefoon aan dat de telefoon up-to-date is. Dit helpt dus ook niet.

Heeft iemand van jullie misschien een idee hoe ik toch de menu's in het Nederlands kan krijgen?

Alvast heel erg bedankt voor de reacties

Johannes

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Ik mag aannemen dat het niet de oplossing is die je zoekt... maar toch

Ik zou onze T-Mobile vrienden een mail sturen dat je van een product verkocht in Nederland mag verwachten dat hij een Nederlandse taal bevat. Misschien kun je wat korting bedingen of het ding uiteindelijk terugsturen?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

Telefoon fabrieksreset geven, en bij instellen van de telefoon de taal Nederlands selecteren helpt ook niet?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Beide bedankt voor de reactie. Fabrieksreset gegeven. Hierna opnieuw opgestart met de sim kaart erin.
Daarna kon ik inderdaad de taal Nederlands selecteren.
Dus probleem gelukkig opgelost.

Thanks voor de hulp.

Johannes